fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלון אלראי נבחר לראש רשימת הליכוד בנתניה

אלון אלראי צילום רותי ברמן
אלון אלראי צילום רותי ברמן

האם אלון אלראי מכוון לראשות העיר בתום עידן פיירברג?  אלראי זכה השבוע בבחירות לראש סיעת הליכוד בנתניה במקום הראשון עם 101 קולות מתוך 113 קולות שהשתתפו בהצבעה.

אחריו ברשימה נבחרו רפי קדוש מיכאל יצחקוב דני בנישו ואורי ז'אן. אנשי ליכוד רבים קיבלו את התוצאות בשמחה מתוך אמונה כי רשימת הליכוד בראשות אלראי יכולה להחזיר לליכוד את הכוח אותו הוא איבד בבחירות המוניציפלית הקודמות.

חיים פרידריך שייצג את הליכוד במועצת העיר הסיר מועמדותו חצי שעה לפני הבחירות. מקורות בליכוד אמרו כי ראש העיריה מרים פיירברג- איכר יזמה מהלך אחר בו נאלץ פרידריך להסיר את מועמדותו.

פרידריך בתגובה: "היות ואני ואורי ז'אן עמדנו להתמודד אחד בשני זה לא נראה לי נכון. אחרי 15 שנה במועצת העיר מצאתי לנכון לאפשר לליכוד להכניס רוח חדשה ולקוות שהוא יתחזק במועצת העיר"

אלון אלראי צילום רותי ברמן
אלון אלראי צילום רותי ברמן

אלראי, 57  גרוש מהזמרת שלווה ברטי, אב לשלושה היה חבר מועצת העיר במשך עשר שנים, הוא חבר מרכז ליכוד, היה מראשי מחנה סילבן שלום וחבר בוועד המנהל של רשות השידור.

במשך 30 שנים הוא הבעלים של רשת מעונות "אלאור" לאנשים עם צרכים מיוחדים ורשת מקומונים בשרון שעכשיו מתופעלת על ידי זכיין.

אלראי: "אני לא חושב כרגע בכיוון לראשות העיר. אני משוכנע שמרים תצא מהתסבוכת המשפטית ואני רואה אותנו עובדים בהרמוניה לטובת העיר ותושביה בחמש השנים הבאות".

כמי שבא ללא מחנה גדול מאחוריו מקווה אלראי ללכד את חברי הליכוד למועצת ההעיר: "אני לא התנתקתי מהמערכת הפוליטית ולא נטשתי. עכשו נוצרה קונסטלציה מסויימת בליכוד ולאחר שאנשים מסניף הליכוד פנו אליי החלטתי לחזור. נוצרה מציאות למצוא מישהו שיחזק את הליכוד וילכד אותו ואני הרמתי את הכפפה. וזה נעשה ביחד עם ראש העירייה שהיתה הגורם הראשון שפנה אליי. אני משוכנע שכל השנים הללו צברתי ידע במישור הציבורי והמפלגתי  ואוכל לתרום אף יותר מאשר בעבר ולחזק את רשימת הליכוד במועצת העיר".

אלון אלראי והילדים צלום עצמי
אלון אלראי וילדיו צילום עצמי

הליכוד מתמודד מול רשימתה של ראש העירייה במועצת העיר?

"הליכוד יתמודד נגד כל הסיעות. אנחנו בעד ליכוד גדול. קשה לדעת את התפלגות המנדטים ואני לא יודע על חשבון מי הליכוד יגדל".

הבחירות הבאות יהיו יותר פוליטיות? האם המפלגות יחזרו למועצת העיר?

"קשה כרגע להעריך אם המגמה המפלגתית מתחזקת. אני מייצג מחנה גדול ומפלגה גדולה עומדת מאחורי. זה כבר לא מחנה פרסונלי ואני לא מתעסק בפוליטיקה פנים מפלגתית. המחנה שלי הוא הליכוד כולו בנתניה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות