fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין רגע דל בעירוני קרית אתא

הקבוצה פתחה בשישי שעבר את הסיבוב השני עם מאמן רביעי בחצי עונה (שיא גינס?) ושוער חדש, אחרי שהשוער הקודם קיבל בעיטה בישבן, רגע לפני תום העברות. אתא סיימה בתיקו 1:1 ביתי עם אסי גלבוע. את השער כבש מאור סיסו, שבתום המשחק הקודם הצהיר כי הוא עוזב את הקבוצה
מאמן מספר 4, אחרון לעונה זו? אורן פלאש (צילום: איסר רביץ)

קבוצת הכדורגל של עירוני קרית אתא פתחה בשישי את הסיבוב השני של הליגה במשחק ביתי נגד אסי גלבוע. המשחק הסתיים בתוצאת תיקו 1. על הקווים עמד מאמן חדש – אורן פלאש, מאמן מספר ארבע בחצי עונה. יכול להיות שזה שיא גינס, לא בדקנו.

פלאש הוא מאמן ראוי בהחלט. כשחקן הוא שיחק בכל הליגות. הוא שיחק בקרית אתא שנים רבות והוא תושב העיר. כמאמן הוא התחיל בהפועל קרית ים מליגה ג' ועשה עבודה טובה. "השבוע הקודם היה שבוע מטורף מבחינתי", מספר פלאש ומוסיף: "שני האימונים בהפועל קרית ים בוטלו על ידי השחקנים כיוון שלא קיבלו משכורות. בתקופה האחרונה הקבוצה התדרדרה אל מתחת לקו האדום. היה ברור לי שכך אי אפשר להמשיך. אחרי שהאימון ביום שלישי שעבר בוטל החלטתי לא להמשיך, ואז בלי קשר להחלטה שלי פנו אלי מהנהלת קרית אתא ושאלו אותי אם אני פנוי. שקלתי את העניין והחלטתי לקחת את האתגר. לשמחתי בקרית ים הבינו אותי וביום חמישי הגעתי לאימון הקבוצה ונפרדתי מהשחקנים ומכולם. איחלתי להם בהצלחה. אני באמת רוצה שהקבוצה תצליח ותשמור על מקומה בליגה".

מאמן מספר 4, אחרון לעונה זו? אורן פלאש (צילום: איסר רביץ)
מאמן מספר 4, אחרון לעונה זו? אורן פלאש (צילום: איסר רביץ)

ברביעי בלילה חתם פלאש על החוזה בקרית אתא ולמחרת כבר השתתף באימון הקבוצה, שאותו העביר מאמן הכושר עמית בר. השניים עמדו על הקווים במשחק מול אסי גלבוע. אתא הייתה טובה יותר, אך נקלעה לפיגור מוקדם משערו של מאור ג'נח, שבעבר הלא רחוק היה מלך השערים של קרית אתא. מאור אחר, – סיסו עשה צדק, כשכבש שער שוויון באמצע המחצית השנייה. סיסו אגב הצהיר בתום המשחק הקודם של הקבוצה, נגד הפועל רמת גן, שהוא עוזב. בסוף הייתה סולחה וההדורים יושרו. עד הסיום קרית אתא ניסתה להבקיע שער ניצחון, היא הייתה טובה יותר והגיעה למספר מצבים שהוחמצו. הסתיים בתיקו, די מאכזב מבחינתה של אתא, שעדיין מקווה להתברג בפלייאוף.

פרט למאמן החדש הצטרף לאתא גם שוער חדש, צעיר, מתן זלמונביץ' (22), שגם הוא עבר לא מעט בסיבוב הראשון של הליגה. זלמנוביץ' פתח את העונה במ.ס כרמיאל/צפת ושיחק בשורותיה 8 משחקים, עד שזו התפרקה. ממנה עבר להפועל בקה אל גרביה, בשורותיה שיחק 6 משחקים ובדקה ה-90 של ההעברות חתם בקרית אתא וכבר שיחק מול גלבוע. זלמנוביץ' ספג לפחות שער אחד בכל אחד מאותם משחקים, למעט אחד בכרמיאל, שהסתיים בתיקו 0. הוא גם ספג שלישייה מקרית אתא במשחק בו אתא גברה על בקה בחוץ 3:1.

היור סויסה והרכש החדש אזולאי
הציל נקודה לאתא. מאור סיסו (צילום: איסר רביץ)

עומרי אלון: "זה בא לי בהפתעה"

שוער אתא בשנה וחצי האחרונות עומרי אלון נזרק מהקבוצה בצורה מאוד לא נעימה ובעיתוי מאוד לא הוגן. אלון: "זה בא לי בהפתעה גמורה. הצעד הזה לא נעשה בתיאום איתי ולא על דעתי. צעד מפתיע שנעשה ממש סמוך לסיום מועד העברות".

אתה יכול לנסות להיכנס לראש של הנהלת אתא ולהבין למה החליטו לזרוק אותך מהקבוצה?

"זו לא הייתה החלטה מקצועית. יכול להיות שזה היה משיקול כלכלי, אולי החוזה שלי הכביד עליהם, אבל יש דרך לעשות את זה. לא ככה, בלי לתאם איתי ובלי להודיע לי, יכולתי להיתקע בלי קבוצה. כנראה רצו לחסוך, אבל למזלי יש קבוצות אחרות שמעריכות אותי ומצאתי את עצמי, בלי לתכנן, בקבוצה שיש לה מטרות אחרות לגמרי. בסופו של דבר אני לא יכול להתלונן כי הדברים הסתדרו לי הרבה יותר טוב. היה לי מזל גדול שהספקתי להירשם בהפועל חדרה בדקה ה-90".

קיבל בעיטה למעלה. עומרי אלון (צילום: איסר רביץ)
קיבל בעיטה למעלה. עומרי אלון (צילום: איסר רביץ)

אתה בטח כועס על קרית אתא?

"לא כועס, בסך הכל זה מועדון טוב, יש שם קבוצה טובה, שיש לה מטרה להתקרב לצמרת. אני מחובר מאוד לשחקנים, אני אוהב אותם ומאחל להם שיצליחו במטרות שלהם, אך אני שואף להצליח עם המטרה הגדולה בקבוצתי החדשה".

רצה הגורל והמשחק הראשון שלך בקבוצה יהיה נגד עירוני קרית אתא.

" כן המשחק הראשון נגד קרית אתא, ואני צריך לעשות סקאוטינג על הקבוצה  (צוחק). אני היום בקבוצה חדשה שיש לה מטרה כל משחק להשיג שלוש נקודות. כך נעלה למשחק גם נגד קרית אתא".

שיהיה בהצלחה.

"תודה. אני רוצה להודות לכם, עשיתם לי המון כבוד, 'הד הקריות' בחר בי כשחקן המצטיין בליגות החובבניות. אני לא שוכח ומעריך מאוד".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות