fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אחרי 30 שנה, הגיע הזמן לשינוי"

גזבר עיריית נצרת עילית, עופר לוי, עוזב את העירייה. "יש תחושת מיצוי ורצון לעשות שינוי", הוא אומר
עופר לוי, גזבר עיריית נצרת עילית
הגזבר עופר לוי (צילום: ישראל פרץ)

עכשיו זה רשמי: גזבר עיריית נצרת עילית, עופר לוי, יפרוש מעבודתו בחודשים הקרובים. לוי החל את עבודתו בעירייה לפני שלושה עשורים, כשהיה   בשנות ה- 20 לחייו וכבר בתחילת הדרך, בתקופת כהונתו של ראש העיר מנחם אריאב, סומן כסיפור הצלחה. עופר נחשב לעובד מקצועי, מסור, חרוץ ונאמן. במהלך שנות עבודתו טיפס במהירות בסולם התפקידים במערך הכספים וקודם לתפקיד הבכיר ביותר – גזבר העירייה, תפקיד שנחשב לקשה והמאתגר במערך הניהולי של הרשות.

עופר לוי משמש בתפקיד הגזבר מזה 12 שנים. בתקופת כהונתו של ראש העיר הקודם שמעון גפסו קיבל צו הגנה ממבקר המדינה על היותו חושף שחיתויות אולם עם כניסתו של ראש העיר רונן פלוט נפתח פרק חדש ביחסי העבודה בין ראש הרשות לגזבר והשניים, פלוט ולוי, החלו לעבוד בשיתוף פעולה מלא ובהערכה הדדית.

ראש העיר פלוט הביע בהזדמנויות רבות את הערכתו למקצועיות הגזבר. הוא שיתף אותו בישיבות עבודה חשובות שקיים בירושלים והפגיש אותו עם שרים ובכירים בצמרת מקבלי ההחלטות.

עופר לוי, גזבר עיריית נצרת עילית
הגזבר עופר לוי (צילום: ישראל פרץ)

למרות האידיליה ויחסי העבודה התקינים, לפני מספר חודשים הודיע הגזבר על כוונתו לסיים את פרק הגזברות בעירייה ולעשות שינוי בחייו. ביום שני השבוע הודיע על החלטתו. "30 שנה זה הרבה זמן. אחרי כל כך הרבה שנים בתפקיד יש תחושת מיצוי ורצון לעשות שינוי בחיים", הסביר לוי והודה על האמון שניתן בו "רונן פלוט הוא ראש עיר שמתנהל באחריות, יודע את הדרך ומוביל את נצרת עילית בביטחון מלא למקום הנכון. אני משוכנע שהוא יצליח בתפקידו ובתקופת כהונתו העיר תצמח, תשגשג ותחדש ימיה כקדם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות