fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי עונה אחת מכבי חדרה חוזרת לליגה הארצית

מכבי עירוני חדרה בכדורסל חוזרת לליגה הארצית. הקבוצה שירדה בעונה שעברה לליגה א' עושה את העבודה תוך עונה אחת בלבד וחוזרת לליגה השלישית בישראל.

חדרה עשתה את זה מחזור אחד לסיום העונה, כאשר גברה אתמול (שילשי) בביתה על מכבי כוכב יאיר בתוצאה 72:91. 500 אוהדים, ביניהם ראש העירייה צביקה גנדלמן ומ"מ טל אליהו מילאו את אולם 'מכבי' המיתולוגי, שזה גם היה המשחק האחרון ששוחק בו, לאחר שהוחלט כי ייהרס בשבועות הקרובים. כידוע, בחדרה בונים מתחם כדורסל חדש, ובינתיים הקבוצה צפויה לנדוד לאולם הכדורסל בבית ספר תיכון חדרה.

לאורך כל העונה הייתה חדרה 'גדולה' על הליגה ובמאזנה 21 ניצחונות מ-21 משחקים כאשר במחזור האחרון של העונה תצא למשחק חוץ מול מכבי חוף השרון.

יש אליפות! שחקני מכיב חדרה וראש העייריה עם צלחת האליפות (צילום: מכבי איבצר חדרה)
יש אליפות! שחקני מכיב חדרה וראש העייריה עם צלחת האליפות (צילום: מכבי איבצר חדרה)

יו"ר הקבוצה בני קוזניץ אמר לאחר הניצחון: "העליה הזו היא מתוקה אבל, היא רק שלב בדרך להחזיר את המועדון הנהדר שלנו לצמרת הכדורסל הישראלי".

במועדון כבר הבהירו כי מיד לאחר המשחק האחרון של העונה תתחיל הקבוצה לבנות את העונה הבאה בכדי להגיע מוכנים ולנסות ולהילחם גם בעונה הבאה על עלייה לליגה הלאומית.

"עשינו מספר טעויות בשנים האחרונות ושילמנו כאשר ירדנו לליגה א'. למדנו מהטעויות האלה ולכן אנחנו רוצים להתחיל את ההכנות בהקדם" אמרו במועדון. המאמן ניב רבי שהוביל את הקבוצה לעלייה צפוי להמשיך בעונה הבאה וכבר קיבל פנייה מההנהלה להעביר רשימת שמות של שחקנים בהם הוא מעוניין בליגה הארצית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות