fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי חשיפת צפון -1: שמעון בן נעים מונה לסגן של בוחבוט

שמעון בן נעים ושלמה בוחבוט (צילום: שלמה שרביט)
שמעון בן נעים ושלמה בוחבוט (צילום: שלמה שרביט)

חבר מועצת העיר במעלות  תרשיחא שמעון בן נעים, התמנה לסגן ומ"מ בשכר של ראש  העירייה שלמה בוחבוט.  הנושא הובא לאישור  חברי המועצה ביום שני שעבר.  לפני שבועיים נחשף בצפון- 1 כי מינויו של בן נעים מתעכב,  והוא טרם  נבחר לסגן על פי ההסכם הקואליציוני שנחתם בשנת 2013. בן נעים החליף בהסכם רוטציה את הסגן היוצא יורי קוצ'ר.

לישיבת המועצה הגיעו עשרות בני משפחה של בן נעים, המשייכים למשפחת חזן המפורסמת והידועה בעיר.  בן נעים בקרבה משפחתית למשפחת חזן.

שמעון בן נעים ושלמה בוחבוט (צילום: שלמה שרביט)
שמעון בן נעים ושלמה בוחבוט (צילום: שלמה שרביט)

בן נעים חבר סיעת מת"ש, בראשות שבוחבוט יחזיק את  תיקי הכספים והדת, כפי שסוכם והוחלט בסיעת מת״ש לפני כשנתיים וחצי.בן נעים ציין כי דלתו תהיה פתוחה בפני כל תושב ושהוא שמח ונרגש להיכנס לתפקיד חשוב זה ולהתחיל בעשייה נמרצת למען התושבים.

בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא: "אני סומך את ידיי על שמעון בן נעים, שהוא איש ציבור רב זכויות ופעלים, וכעת ביחד, ביתר שאת, נמשיך לפעול במרץ למען תושבי מעלות תרשיחא. יורי ימשיך להיות שותף לדרך העשייה ואני מודה לו על הסיוע הרב, על גיוסי התקציב המשמעותיים ועל פועלו הכנה למען תושבי העיר כולם, בכל עניין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות