fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי הצהריים: ירדן ג'רבי תעלה על המזרן בריו

עם הפנים לריו. ירדן ג'רבי ושגיא מוקי (צילום: באדיבות איגוד הג'ודו)
עם הפנים לריו. ירדן ג'רבי ושגיא מוקי (צילום: באדיבות איגוד הג'ודו)

היום (שלישי) אחרי הצהריים החל מהשעה 16:00, ירדן ג'רבי תעלה על המזרן בריו ותתחרה במשקל עד 63 ק"ג בג'ודו.

היא אמנם עשתה היסטוריה כאשר הייתה הראשונה מישראל שזכתה באליפות העולם, אבל זה היה לפני שלוש שנים. מאז היא הוסיפה תואר גרנד פרי פה ושם, אבל בעיקר סבלה מפציעה לא פשוטה שמאוד מקשה עליה, ובשנה האחרונה היא לא הצליחה לשחזר את היכולת הטובה שלה מהעבר.

לקראת המשחקים בברזיל סיפרה ג'רבי: "שברתי את הסחוס שמחבר את הצלעות בגרמניה, אבל אני כשירה היום. אנחנו בחידודים אחרונים ואין לי כאבים. אני מקווה מאוד שאביא את זה לידי ביטוי בריו. הציפייה הגדולה שלי היא מעצמי. ברגע שאני רוצה מדליה, אעשה הכל כדי להביא את עצמי לשם. אגיע שלמה לאולימפיאדה ובמצב הכי מוכן שאפשר להשיג את המדליה הזו".

עם הפנים לריו. ירדן ג'רבי ושגיא מוקי (צילום: באדיבות איגוד הג'ודו)
ירדן ג'רבי ושגיא מוקי (צילום: באדיבות איגוד הג'ודו)

מי שמבין טוב מכולם מה מצפה לג'רבי בריו הוא מאמן נבחרת הגברים של ישראל אורן סמדג'ה, שעבר שתי אולימפיאדות ובאחת מהן אף זכה במדליה היסטורית. בשיחה מיוחדת, רגע לפני ההמראה לברזיל, סמדג'ה סיפר על הסיכויים למדלייה של ירדן: "ירדן ג'רבי היא אלופת העולם ובכלל לא משנה שזה היה לפני שלוש שנים. ספורטאי נמדד על תחרות אחת והגדולה של הגו'דוקאים שלנו שהם מאוד יציבים. בניגוד לענפי ספורט אחרים אין פה שום קשר לדירוג או לאליפות כזאת או אחרת כאשר ביום נתון הכל יכול לקרות וזה מה שיפה בג'ודו. בזמנו הגעתי אנדרדוג לאולימפיאדה וחזרתי עם מדליה. הספורטאים שלנו עובדים עם כל הצוות הדרוש בכדי להגיע מוכנים לתחרות. עצם העובדה שכולם מגיעים ברמה גבוהה ושהם בצמרת של הג'ודו העולמי זה נותן לנו הרבה ביטחון ורצון להביא מדליה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות