fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי המעצר וההרחקה: צביקה גנדלמן חזר לעיריית חדרה

צביקה גנדלמן ואיציק יצחקי. צילום: עיריית חדרה
צביקה גנדלמן ואיציק יצחקי. צילום: עיריית חדרה

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן חזר היום (ג') לעירייה למלא את תפקידו בצורה מלאה. גנדלמן התקבל על-ידי עובדים ומנהלים, ולאחר שהודה למברכים נכנס אל לשכתו והחל בישיבות עבודה.

על-פי קביעת בית המשפט שב גנדלמן לעבודתו בצורה מלאה בבניין העיריה. לעת עתה יישארו סמכויות תכנון ובנייה בידי סגן ראש העיר רומן גישר, והאחריות על כוח האדם בעירייה נשארת בסמכות מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון.

את פניו של גנדלמן קיבלו מאות עובדים שחיכו לו בחניון העירייה וליוו אותו עד ללשכתו. גנדלמן, שניכר כי היה נרגש מקבלת הפנים, הודה לכל מי שהגיע לקבל את פניו.

ב-4 ביוני עצרה המשטרה את גנדלמן בחשד לקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים. הוא היה נתון במעצר כשבוע, לאחריו שוחרר למעצר בית תוך שהוא מורחק מבניין העירייה למשך 45 ימים, שתמו כעת. במהלך ימים אלו התיר בית המשפט לגנדלמן לחזור ולבצע את תפקידו כראש עיר, תחת סייגים ולמעט נושאים הקשורים בתכנון ובנייה.

במהלך ימי ההרחקה מבניין העירייה הודיע גנדלמן כי בבחירות הקרובות יתמודד על תפקיד ראש העיר, הפעם בסיעה עצמאית. בבחירות הקודמות התמודד גנדלמן מטעם מפלגת "יש עתיד". מס' 2 ברשימתו יהיה חבר המועצה שי ברכה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות