fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי המחאה: מחירי הצהרונים בכרמיאל יעמדו על 878 שקלים חודש

הוזלה משמעותית במחירי הצהרונים בכרמיאל
מחיר אחיד של 800 שקלים לצהרונים (צילום: עצמי)
מחיר אחיד של 800 שקלים לצהרונים (צילום: עצמי)
עיריית כרמיאל הודיעה היום (ראשון) על הוזלה משמעותית במחירי הצהרונים בכרמיאל, העירייה תסבסד את מחיר הצהרונים, שיעמוד על 878 שקל בחודש.
 ראש עיריית כרמיאל, עדי אלדר, הודיע כי בחודשים האחרונים  התקיימה בדיקה מקיפה בנושא עלויות גני המועדון (הצהרונים) בכרמיאל. בראש צוות הבדיקה עמד מנכ"ל העירייה, דוד מלכה, ובסיומה החליט אלדר, על הוזלת העלויות באמצעות מימון העירייה והתייעלות בכוח אדם.
גני המועדון בכרמיאל הינם גנים הפועלים בכל יום מהשעה 7:00 עד 17:00 לפי לוח החופשות של משרד הכלכלה, כך שבמרבית החופשות של משרד החינוך הגנים פועלים באופן מלא, גם במהלך חופשת הקיץ עד אמצע חודש אוגוסט.
צהרונים (צילום: עצמי)
צהרונים (צילום: עצמי)
"לאורך כל הדרך אמרתי כי אנו קשובים לרחשי ליבם של ההורים", מסר אלדר. "לאחר תום הבדיקה החלטתי כי על מנת להוזיל את המחיר ומבלי לפגוע באיכות השירות, העירייה תסבסד את הצהרונים. מתכונת ההפעלה בכרמיאל הינה ייחודית. הפעלת גני המועדון בכרמיאל החלה לפי למעלה מ- 30 שנה עוד בהיותי מנהל מחלקת חינוך בעיר, במטרה לתת מענה להורים עובדים. אנו לא מאמינים בשיטת ה'בייביסיטר'. אצלנו יש גננת גם בשעות אחר הצהריים תוך שמירה על רצף חינוכי בין פעילות הגן בבוקר לפעילות הצהרון".
בנוסף לסבסוד ולהתייעלות בכוח האדם הוחלט להקל על ההורים בפריסת התשלומים ל-12 חודשים ולא ל-10 חודשים כפי הנהוג היום. המחיר החדש יופעל כבר בשנת הלימודים תשע"ז החל מחודש מאי הקרוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות