fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אז מי לוקח מרלי, סבג או סודאי?

טליה נחמיאס, המדיום שחזתה את חזרתו של גלעד שליט ואת רצח רבין, צופה קרב בחירות מעניין בנהריה ובמעלות ומהפך במעלה יוסף. ממשלת ישראל והנשיא טראמפ יישארו על כנם והאדמה לא תרעד
טליה נחמיאס (צילום: אדריאן הרבשטיין)
טליה נחמיאס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

טליה נחמיאס היא מדיום במלוא מובן המילה. היא מכונה "המכשפה הטובה". נחמיאס חזתה שגלעד שליט יחזור בחג הסוכות מהשבי וגם את רצח ראש הממשלה יצחק רבין. היא עוסקת בייעוץ, פתיחה בקלפי טארוט, תקשור, נומרולוגיה ועוד. אישה אנרגטית, שכל רגע איתה הוא חוויה גדולה. בקרוב תפתח נחמיאס את מרכז מטלי"ה בשכונת עין שרה בנהריה, ויתקיימו בו קורסים וסדנאות בתחום הרוחני והעצמה לנשים בעיקר. בימי שישי היא מקיימת בקפה קפה בנהריה מפגש מיסטי והעצמה רוחנית.

"היה לי המון כוח רוחני, ומאז שהפכתי לאמא קרקעו אותי. יצאתי מתהליך האימהות, ילדי כבר גדולים והכוחות חזרו, בגדול. כנראה שכשמישהו לא תלוי בך, הם פורצים מחדש.

נחמיאס מספרת שכבר בילדותה דיברה עם מלאכים. היא אומצה על ידי הוריה כשהייתה תינוקת ביחד עם  אחיה ואחיותיה וגדלה בחיפה. בגיל 18 חוותה מוות קליני. "טיפסתי במערה ואמרו לי תחזרי, עוד לא הגיע הזמן שלך. מאז אני עוסקת בתקשור ולמדתי לקבל אנשים כפי שהם. אני לא מנסה לשנות אף אחד, לא שופטת ולא מחלקת ציונים. הילינג זו אהבה ענקית והלוואי ואנשים היו מתחילים לאהוב את עצמם".

הפעם התבקשה נחמיאס להתייצב מול האתגר שנקרא הבחירות לרשויות המקומיות ולחזות את עתידם הפוליטי של המתמודדים בצפון. היא השתמשה בקלפי טארוט. נחמיאס התעקשה שאני אפרוש את הקלפים, כדי שתצא מדויקת ככל הניתן. היא מסבירה שכל קריאה נתונה לשינוי בהתאם לשינויים בחיים ובזמן באופן מיידי.

נחמיאס: "לאורך השנים אמרתי תמיד שמועמדת אישה היא זו שתכריע בבחירות המוניציפליות בנהריה והיא זו שתפיל את ראש העירייה המכהן ז'קי סבג. היחיד שהצליח  זה רון פרומר ולא לאורך זמן. למועמדים לראשות העירייה מול סבג – רונן מרלי ואורן סודאי – יש סיכוי לנצח את סבג. לרונן יש את ה-ן הנוספת. אני ממליצה לו להשתמש עם השם רונן ופחות עם שם המשפחה מרלי. רונן זה שמח, מואר, חושף שיניים ומצליח. לאורן יש בשם אור ו-ן נוספת שיכולה למנף את העשייה קדימה".

אז מי לוקח מרלי, סבג או סודאי?

"בבחירות בנהריה רואים שהכל פתוח ואין ניצחון וודאי. לסבג יצא קלף הקביעות. יש כוחות מיסטיים ששומרים עליו. לרונן יש את קלף הכוכב ולסודאי קלף הצדק. יש לו את הכלים להצליח אבל יש אנרגיה שלילית. זו תקופה קשה מאוד בנהריה.

"אם יהיה איחוד בין אורן ורונן, הם ינצחו בבחירות את סבג. יש כיוון חדש וחובה לקחת צ'אנס, הזדמנות לעשות מהפך, יהיה חיבור טוב. ינסו לשים רגל לאיחוד בין סודאי ומרלי. הם רוצים להתאחד והם יכולים. סיבוב שני לא נראה כרגע בנהריה. הבחירות מוכרעות בסיבוב ראשון. אם יהיה סיבוב שני הוא יביא את המהפך.  סבג צפוי להתמזג עם מישהו מהסיעות ולא עם המועמדים לראשות העירייה".

טליה מחמיאס (צילום: אדריאן הרבשטיין)
טליה נחמיאס (צילום: אדריאן הרבשטיין)



האם החיבור בין אייל וייזר לרונן  מרלי יחזיק מעמד?

"התשובה היא לא. זו רק כדי לצאת ידי חובה ולא מתוך רצון. זו עזרה הדדית אבל היא לא מהלב כי החיבור מתנדנד ולא יציב.  לווייזר יצא קלף הסוד, ורונן מתחבר איתו כדי ללכת קדימה. זו לא מערכת יחסים של עוגנים חזקים ויציבים".

מה יעלה בחקירות סבג?

"זה לא ייגמר לפני הבחירות. לסבג יצא קלף אביר המטבעות, שזה אומר שלא משנה מה בודקים, מבחינה מעשית אין תכלס. הכל תלוי ועומד באוויר".

מי יהיה ראש עיריית מעלות תרשיחא?

"אני רואה קרב צמוד בין יוסי ברדא לשלמה בוחבוט. לברדא יש המון כוחות והגנה. רואים שיש אישה מאחורי הקלעים שתומכת עם קלף הצדק. בוחבוט צריך עזרה גדולה לנצח. אולי סיבוב שני".

מה יהיו יחסי הכוחות בעכו?

"ראש העירייה שמעון לנקרי מתגונן כרגע מפני רעה. הוא מנסה להביא תגבורת של נשים חזקות או אנשי משפט, עורכי דין או שופט למועצת העיר. לנקרי מסתכל קדימה דרך אנשים מסביב כי ידיו כבולות. הוא יגיע לכנסת, אבל עוד לא הגיע שעתו".

מי זוכה בשלומי?

"קרב צמוד בין שיפרה וקנין לגבי נעמן, כי הם אנשים דומים ושונים. לנעמן יצא קלף האריה ולשפרה יצא קלף מלכת המטבעות, שמסמל את מזל אריה. אי אפשר להגיד כרגע מי יותר חזק. אני צופה מהפך במועצה האזורית מעלה יוסף. יש שני קלפים של מהפך, יש שני מועמדים שיחברו ויש שיתוף פעולה".

האם הממשלה תיפול?

"התשובה היא לא. לא יהיו בחירות לממשלה בקרוב, ואפשר לומר שבעוד שנה יקום מישהו צעיר ויעשה מהפך במדינה, אבל אי אפשר להגיד מי זה. בארצות הברית הנשיא טראמפ מחזיק מעמד חד משמעית. צפויה עוד מחאה חברתית אך היא לא תניב תוצאות".

האם צפויה מלחמה בצפון?

"כמה קטיושות וזהו. יהיו כמה מכות, אבל לא ממש מלחמה".

טרור עולמי?

"באירופה כל העמים מתאחדים מול הטרור. מדינות אירופה הבינו את הסרטן שגדל בתוכם, אך בגלל ההיסטוריה שלהן, הן מפחדות  להשתמש בכימותרפיה, צריך להכות מהשורש. יהיו אסונות טבע, בעיקר במזרח הרחוק ואמריקה הצפונית. לא יהיה עימות צבאי ולא צפויות רעידות אדמה, אני רואה הרבה תאונות אימונים. זו שנה של צדק, פשעים מתגלים מתחת לפני השטח. דברים שלא דיברו עליהם מתגלים החוצה לאחר שאנשים נסחטו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות