fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אות נשיא המדינה לסמלת נועם רובו מקרית אתא

סמלת נועם רובו. צילום: דוברות העירייה
סמלת נועם רובו. צילום: דוברות העירייה

בין 121 החיילים שקיבלו  את אות הנשיא זכתה בין יתר גם סמלת נועם רובו מקרית אתא, המשרתת בגדוד קרקל בפיקוד דרום. "אות מצטיין הנשיא" ניתן לה על שירות משמעותי, ותרומה יוצאת דופן לצה"ל ומדינת ישראל.

סמלת נועם רובו. צילום: דוברות העירייה
סמלת נועם רובו. צילום: דוברות העירייה

האות מוענק מידי שנה על ידי נשיא המדינה ל-121 חיילי צה"ל וקציניו, בשירות חובה או בתקופת ההתחייבות המוקדמת לקבע, שנבחרו מכל יחידות צה"ל. האות מוענק ביום העצמאות בטקס הוקרה שמתקיים בבית הנשיא במעמד ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ"ל, אלופי צה"ל ונכבדים נוספים. החיילים המצטיינים מקבלים מלגת לימודים בסך אלף דולר תרומת קרן בלווטניק מבריטניה, באמצעות האגודה למען החייל. החיילים הזוכים, מייצגים את שלל שכבות האוכלוסייה הישראלית ובהם בין היתר חיילים בודדים, חיילים בעלי מוגבלויות, לוחמים ועוד כאשר הם נבחרים על סמך המלצות מפקדיהם הישירים ועל פי מצוינותם האישית בתחומם וביחידותיהם.

"אני גאה ונרגשת לשרת את עם ישראל ולקבל את אות מצטיין הנשיא", מסרה סמלת רובו  "ברכות לכל זוכי אות מצטיין הנשיא. אין ספק כי כל אחת ואחד מהם רואה בתפקידו הצבאי שליחות למען העם והמדינה."

ראש העירייה, יעקב פרץ, בירך את סמלת נועם רובו ושיגר לביתה מכתב וזר פרחים ענק כהוקרה על זכייתה ואמר:"קרית אתא גאה על שנתברכה בצעירים חדורי נחישות ויוזמה לשרת ביחידות צה"ל המובחרות ולתרום למען ביטחון המדינה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות