fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושר: איינשטיין יהפוך למחלף

איינשטיין הופך למחלף (צילום: רותי ברמן)
איינשטיין הופך למחלף (צילום: רותי ברמן)

שר התחבורה ישראל כץ אישר לעיריית נתניה את הפיכת של כביש איינשטיין למחלף מלא והנחה את העירייה לקדם את התכנון בנושא. הדברים סוכמו בתום פגישה שקיימו אצל שר התחבורה ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, מ"מ ראש העירייה, הממונה על התחבורה אלי דלל.

כידוע, העבודות שבוצעו עד כה לחיבור רח' איינשטיין לכביש החוף, בהשקעה של 20 מיליון שקלים מאפשרות בשלב זה, מתן מענה למי שמבקש להיכנס לעיר מצפון או לצאת דרומה לכיוון תל אביב. עם בניית המחלף באמצעות גשר ורמפות בצד המזרחי, תתאפשר גם כניסה למי שבא מכיוון תל אביב ויציאה צפונה מנתניה. הנושא נעשה רלבנטי במיוחד לנוכח החלטת בית המשפט להורות על סגירת היציאה לכיוון צפון מרח' המלכים דרך כביש חבצלת השרון. העבודות צפויות להתבצע על ידי החברה לפיתוח נתניה.

איינשטיין הופך למחלף (צילום: רותי ברמן)
איינשטיין הופך למחלף (צילום: רותי ברמן)

לדברי דלל מדובר ברעיון ובחזון של ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר אשר סברה בזמנו כי לא ניתן להסתפק בציר תנועה מרכזי אחד ליציאה וכניסה לעיר וכי יש לפתח דרכים חלופיות ובכך
מרים פיירברג-איכר: "נתניה עושה כל מאמץ כדי להגביר את הנגישות התחבורתית שלה. מדובר בבשורה חשובה לתושבי העיר, אשר יוכלו בעתיד להתחבר אל דרכים ארציות באמצעות נתיב תחבורתי נוסף."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות