fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד: רצח כפול בבית מחסה בנתניה

זירת האירוע בנתניה. צילום: מד"א
זירת האירוע בנתניה. צילום: מד"א

שני אנשים נרצחו היום (ה') באירוע אלים בנתניה. לפי החשד, מטופל בבית המחסה "בית יעל" ברחוב יודפת בנתניה רצח את מנהל המקום ואת אחד החוסים. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו בגבר פצוע קשה ומותו נקבע במקום. במהלך סריקות שביצעו, מצאו השוטרים גופה נוספת. השוטרים עצרו את החשוד במעשי הרצח, ששהה בסביבה. מחר יובא החשוד להארכת מעצר בבית המשפט בפתח תקווה. על חקירת המקרה הוטל צו איסור פרסום למשך שישה ימים.

ממד"א נמסר כי בשעה 13:13 התקבל דיווח במוקד 101 אודות גבר מחוסר הכרה בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו גבר בשנות ה-40 ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים בפלג גופו העליון וקבעו את מותו. פאראמדיקית מד"א אנה ים שניר סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בתוך המבנה גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

צילום: דוברות מד"א

"בית יעל" הוא בית מחסה לדרי רחוב המשמש את עיריית נתניה. מהעירייה נמסר: "מדובר בעמותה פרטית המפעילה בפיקוח משרד הרווחה, בית מחסה לטיפול בדרי רחוב. המחסה מספק שירותים לדרי רחוב המופנים אליו על-ידי מינהל הרווחה בנתניה. בבית יעל מצויים כ -15 דרי רחוב. העירייה, בתיאום עם משרד הרווחה, דואגת בשעות אלה להעביר את השוהים לבתי מחסה אחרים ברחבי הארץ. הארוע החריג נבדק כרגע על ידי המשטרה ואנו איננו יכולים להרחיב בנושא".

אתמול נרצח אדם כבן 30 בחוף ימית בקרית ים לאחר שנורה בידי אלמוני שנמלט מהמקום ברכב דו גלגלי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות