fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבל כבד בקרית ים: רוי היה ילד אהוב על כולם

צילום: דורון גולן
צילום: דורון גולן

[one_fourth]רוי מעוז ז"ל. צילום פייסבוקרוי מעוז ז"ל. צילום פייסבוק[/one_fourth][three_fourth_last]רוי פאר מעוז (11) הוא הילד שנהרג אתמול (שלישי) כשנפל מהקומה ה-12 בבניין מגוריו בקרית ים. נסיבות מותו עדיין נחקרות. החשד כי מצא את מותו במשחק מסוכן מאד בו מדלגים בין חלונות ומרפסות. הערכה שנייה מתייחסת כי הילד ננעל במרפסת וניסה להיחלץ בכוחות עצמו.  מאחר ובניין המגורים ממוקם ממש בסמוך לבית הספר ימית בו למד, באזור התאונה נכחו ילדים רבים, שראו את הנפילה במו עיניהם.

מעוז   הוא בנה של בקי מעוז, בעלת עסק לגיוס והשמה בשיטה אימונית, ידועה בקריות. היא אם חד הורית לשלושה ילדים. אביו של רוי לא חי בישראל. הלוויה תיערך היום (רביעי) בשעה 13:30 בחלקת בבית העלמין צור שלום בחלקת קרית ים.

משפחתו פרסמה הבוקר הודעה: "בצער רב והלם גדול הלך לעולמו בנסיבות טרגיות ולא נתפסות הילד עם שמחת החיים והצחוק המתגלגל … רויצוק שלנו כבר לא איתנו עוד..הלוויה תתקיים מחר בבית העלמין צור שלום חלקת קרית ים בשעה 13:30. תהיה נשמתו בגן עדן".

אתמול בשעות הצהריים התקבל דיווח במד"א על ילד שנפל מקומה ה-12 בבניין מגורים בקרית ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו למקום וביצעו פעולות החייאה בילד, שנמצא במצב קריטי עם פגיעה רב מערכתית.[/three_fourth_last]

 

 

"כשהגענו למקום ראינו בחצר הבניין ילד כבן 11 שוכב על שביל בטון", סיפרו החובש הבכיר במד"א איברהים כאביה והפארמדיקית בת-אל בוגנים. "הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי ופינינו אותו לבית חולים, תוך פעולות החייאה במצב קריטי. אנשים במקום סיפרו שככל הנראה נפל מגובה של כ-12 קומות".

 הכניסה הבוקר לבית ספר ימית בקרית ים. צילום אמיר ווסקו
הכניסה הבוקר לבית ספר ימית בקרית ים. צילום אמיר ווסקו

 

במרכז הרפואי רמב"ם הוכנס הילד לחדר הלם, תחת פעולות החייאה ומצבו הוגדר אנוש. הוא הוכנס לחדר ניתוח שם עבר ניתוח מסובך לטפל בפגיעה הרב מערכתית. מצבו יוצב קצת והוא הוגדר כפצוע קשה מאוד, עם סכנה לחייו. בשלב הניתוח, לא ידעו עדיין לאתר את בני המשפחה, אולם שעה ארוכה לאחר מכן, הגיעה אמו בקי  אל בית החולים ושם קיבלה את הבשורה הקשה.

ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור הנחה להכניס באופן מיידי את כל הצוותים הפסיכולוגיים וצוותי ההוראה לבית הספר. כבר  אתמול בערב התקיימו שיחות של הצוותים עם התלמידים שהגיעו לבית הספר בעקבות האסון ומחר יימשך הטיפול והשיחות עם כלל התלמידים.

תושב העיר קרית ים, אב לשני ילדים ופעיל חברתי, אמיר ווסקו  הסביר הבוקר: "תושבי העיר התעוררו לבוקר קשה וכואב בקריית ים. מדובר בתמונה מצמררת ובלתי נתפסת של הכניסה לבית הספר ימית בו למד רוי מעוז ז"ל, וברקע בניין מגוריו ממנו נפל למותו. זו טרגדיה של ממש ומוות מיותר שיתכן וניתן היה למנוע, מאחר ולפי עדויות של שכנים שהתפרסמו בתקשורת, מדובר ככל הנראה במשחק "האומץ" המכונה גם "פארקור" . אני קורא מכאן לחבריי, חברי המועצה הנבחרים ובראשם דוד אבן צור, לשים דגש ולהקצות משאבים בקדנציה הזו לאובת החינוך ולדאוג כי גורמים מקצועיים יסירו את הסכנה האיומה הזו מסדר היום שלא נצפה בעתיד במשפחות נוספות שנהרסות". ברגעים קשים אלו מבקש בשמי ובשם תושבי העיר להביע את תנחומים למשפחת מעוז היקרה ולאם בקי שלא תדעו עוד צער".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות