fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: גולן אלקסלסי מסרב לקצץ בשכרו ולא מתאמן

השוער גולן אלקסלסי מסרב לקצץ 15 אחוזים משכרו ועדיין אינו מתאמן, רגע לפני חידוש המשחקים
גולן אלקסלסי (צילום חגאג רחאל)
גולן אלקסלסי (צילום חגאג רחאל)

שחקני הפועל עפולה שבו אתמול לאימונים, לאחר פגרה מאולצת בת חודש וחצי, עקב נגיף הקורונה. מי שלא מתאמן הוא השוער גולן אלקסלסי, שבשלב זה נחוש לא לקצץ בחוזהו.

הליגה תתחדש בסוף החודש ולהפועל עפולה, המודרכת על ידי שלומי דורה, מצפים שני משחקים, נגד הפועל רמת גן בחוץ ובית"ר תל אביב בבית, לפני הפלייאוף התחתון (7 משחקים נוספים).

עם חידוש המשחקים הפועל עפולה ניצבת במקום ה-15 והלפני אחרון בטבלה עם 22 נקודות, מרחק של 9 נקודות ממכבי אחי נצרת, הנמצאת במקום (13) ממנו נשארים בליגה ו- 3 בלבד מבני לוד, המדורגת במקום ה- 14 המוביל למבחנים.

שחקני הפועל עפולה סירבו להתאמן בחל"ת ולכן האימונים שהיו מתוכננים לראשון ושני התבטלו. בשלישי והיום חזרו השחקנים להתאמן, לא לפני שהושג עמם הסכם לפיו יקצצו 15 אחוזים משכרם, שיוחזר להם כמענק הישארות, במקרה והפועל עפולה תישאר בליגה הלאומית.

גולן אלקסלסי בחוץ

אם לא יושגו הסכמות עם השוער גולן אלקסלסי, יכולה הפועל עפולה למצוא את עצמה בבעיה קשה עם חידוש הליגה. אלקסלסי, שהגיע בחלון העברות בינואר והשתלב היטב במערך של שלומי דורה, מסרב לקצץ בטענה כי כבר קיצץ כשירד לליגה הלאומית, לעומת החוזה שהיה לו בליגת העל במכבי נתניה, שם שימש כשוער שני לפני המעבר לעפולה.

מההנהלה נמסר כי "הפועל עפולה תמשיך להתנהל באחריות כלכלית תוך שמירה על המסגרת התקציבית".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות