fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיירות: חופשת חורף בין נופים ויקבים ברמת הגולן

סיור יקבים, טעימות יין מודרכות, ארוחות וטעימות קולינריות. כפר נופש עין זיוון, צפון רמת הגולן. נובמבר-דצמבר 2021
עופר בהט הבעלים של יקב בהט, עם דיתי גולדשטיין, מנכלית תיירות עין זיוון
עופר בהט הבעלים של יקב בהט, עם דיתי גולדשטיין, מנכ"לית תיירות עין זיוון

אין כמו מראות הסתיו ותחילת החורף ברמת הגולן. הטמפרטורות יורדות, הנופים מרהיבים ויש חשק לאוכל טוב ויינות משובחים. בואו עם בני המשפחה או קבוצת חברים לטיול מרהיב וטעים.

תיירות עין זיוון מזמינה לחופשת חורף בין נופים ויקבי היין ברמת הגולן. החופשה כוללת יומיים של חוויה קולינרית משכרת, לינה בבקתות כפר הנופש עין זיוון, סיור ביקבים בגולן, הדרכות וטעימות סוגי יין מובחרים, ביקור בבית בד, ארוחות מגוונות ועוד. 'חופשת חורף בין יקבים ברמת הגולן' תתקיים בחודשים: נובמבר-דצמבר 2021.

תכנית 'חופשת חורף בין יקבים ברמת הגולן': פתיחת הסיור ביקב 'טרה נובה' במושב כנף, בארוחת בוקר, קפה משובח, סיור וטעימות יין מודרכות, משם אל 'בית הבד של הגולן' בקצרין, סיור והסבר על תהליך הפקת שמן הזית, השיטות הקדומות ועד למכונות החדישות כיום, הדרכה על מגוון סוגי השמן וסדרת מוצרי הטיפול והטיפוח המיוצרים על בסיס שמן הזית. לאחר מכן, סיור ב'יקבי רמת הגולן' כולל הסברים על מפת הכרמים של היקב, ביקור בחדר החביות וכמובן טעימות יין.

בהמשך סיור אל 'חוות התיירות עפרי בל' בקדמת צבי, בו יקב עין נשוט, הממוקם בליבו של בונקר סורי שהתגלה במקום ומשמר את היין של החווה בצורה מיטבית, יתקיימו טעימות מיינות היקב, ביקור ב'גן הפסלים של תמי' וארוחת דגים חלבית שתוגש בחווה. לאחר מכן מגיעים לכפר הנופש עין זיוון, בחדרים יפונקו האורחים בערכות שוקולד משובח מבית בוטיק השוקולד "DE KARINA" בעין זיוון.

בערב יארח יקב הבוטיק 'בהט' השוכן בסמיכות לכפר הנופש ארוחה על טהרת גבינות, לצד טעימות יין וליקרים המיוצרים במקום. לארוחת לילה יוגשו בחדרים מבחר נקניקים משובחים, ירקות, מטבלים וקרקרים ביתיים. יום שני לסיור יפתח בארוחת בוקר עשירה בכפר הנופש ויסתיים בביקור ביקב 'בזלת' בקדמת צבי עם הדרכה וטעימות של יינות נבחרים.

יקב בהט עין זיון (צילום תקשורות)
יקב בהט עין זיון (צילום תקשורות)

על המפה העולמית

מנכ"לית תיירות עין זיוון, דיתי גולדשטיין אומרת: "עונת החורף הייחודית והיפה ברמת הגולן, מאפשרת ליהנות מעוצמות העונה הקרה, ברקע נופי כרמי היין ומטעי הפרי בשלכת, כמו גם היכרות עם אנשי היין והקולינריה בחבל ארץ חשוב וייחודי, בו תנאים המאפשרים גידול ענבים איכותיים וייצור יין איכותי, כגון אדמת בזלת עמוקה ועשירה בחרסית, גובה רב ואקלים בו יש הפרשי טמפרטורה גדולים בין היום ללילה. על כן בגולן נמצא את היקבים המובילים שהעלו את ישראל על מפת היין העולמית".

ענף התיירות בקיבוץ עין זיוון, מהווה מוקד מרכזי עבור המבקרים ברמת הגולן, המציע מגוון אפשרויות לינה בחאן, גלמפינג, חדרי אירוח ובקתות בכפר נופש. עוד בתיירות עין זיוון: מאפייה ובית קפה "מטרלו" ו"החומוסייה" של עדי פרץ, מפעל שוקולד דה קרינה, יקב פלטר, טיולי ג'יפים, אמנות וקולינריה בבתי התושבים, שיעורי יוגה, מגרשי כדורסל וכדורגל, מתקני משחק לילדים ועוד.

לחדשות נוספות בידיעות הגליל לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות