fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיתוף הפעולה של מרב ששון אמויאל וורדי מוסקוביץ'

סגירת מעגל מרגשת של השחקן והבמאי בן נוף הגליל, ורדי מוסקוביץ' והמכללה הטכנולוגית נוף הגליל.
ורדי ומרב בימי הצילומים במכללה | צילום: יח"צ מכללה
ורדי ומרב בימי הצילומים במכללה | צילום: יח"צ מכללה

ורדי מוסקוביץ' נולד בנצרת עילית לפני שהפכה לנוף הגליל, את שנות ילדותו ובגרותו עשה בעיר הקטנה, האינטימית, הקהילתית. לאחר הטיול הגדול והלימודים בבית הספר למשחק ב'בית צבי', קיבל קול מן העבר' שיחת טלפון מפתיעה מחברת ילדות מרב ששון אמויאל הובילה לשיתוף פעולה מיוחד של שני ילדי העיר נוף הגליל למען הפקת סרט תדמית על המכללה, האבן השואבת להשכלה בנוף הגליל. בצעירותם, היו ורדי ומרב פעילים יחד בשבט הצופים בעיר, כיום מרב המנכ"לית שמה לה כחלק מחזונה החשוב את טיפוח ופיתוח המכללה.

כשצלצל המכשיר הסלולרי בביתו של ורדי מוסקוביץ', כבר במשפט הראשון זיהה ורדי מי מדברת.
"אחרי שלושים שנה הופתעתי והתרגשתי לשמוע קול מן העבר, אומר ורדי ומוסיף, כבר במשפט השני הרגשתי כאילו פגשתי אתמול ושוחחתי עם מרב, מרב שיתפה אותי בתפקידה החדש המשמעותי והזמינה אותי להפיק סרט תדמית מיוחד עם קהילת הסטודנטים והסטודנטיות במכללה, התחברתי מיד לרעיון זו העיר שלי," אומר בערגה ובנימת געגוע ורדי.

בשבועיים האחרונים ורדי מפיק, מביים, מצלם, מתעד ובעיקר יוצר אווירה סטודנטיאלית מיוחדת ושונה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.

זר כי היה נקלע לפסטיבל הפקת הסרט לטובתו התגייסה המכללה כולה היה חש בארומה המיוחדת העולה משיתוף הפעולה בין המנכ"לית מרב לשחקן ורדי.
ורדי שנולד בנצרת עילית בקצה רחוב נטופה זוכר באהבה את נצרת עילית, "הייתה לי ילדות נהדרת בנצרת עילית, הייתי ילד דעתן, שובב ואחד שעל אף שאינו עושה חיים קלים למורים היה חביב על המורים, ברחוב הסמוך גרה משפחת ששון, האחיות שלי היו בני אותה שכבה ומרב ואני היינו יחד בצופים. מרב בגדוד שובל ואני בגדוד עמית.

כאמור בימים אלה ימי ההתחדשות והתנופה במכללה יזמה מנכ"לית המכללה מרב, סרטון תדמית אחר, שונה, מיוחד וייחודי, סרטון בו קהיליית הסטודנטים והמרצים הינם הכוכבים של סרט התדמית המעבירים את חוויית הלמידה, ההישגיות, המצוינות, לצד החוויה הקהילתית סטודנטיאלית.

המנכ"לית מרב אמרה, "כחלק מהתהליכים הנעשים במכללה, ביקשתי להפיק סרט תדמית בסגנון אחר, שונה, סגנון השם את הסטודנט במרכז. לא מזמן ראיתי את ורדי בטלוויזיה באיזו תוכנית והתת מודע חיבר את הילד מנוף הגליל השב לעיר הולדתו ומביים סרט על הקהילה הלומדת המרכזית והמשמעותית בעיר. כך נוצר מחדש הקשר עליו אני מברכת מאוד."

ורדי, אשר אימו ליאה שבה מתל אביב להתגורר בנוף הגליל לפני שנתיים רואה בהפקת הסרט למכללה סוג של סגירת מעגל.
"סבא וסבתא שלי, אווה ואנדור גוטפרוינד, היו בין מקימי התאחדות עולי הונגריה, הם עלו לנצרת עילית בה קבעו את משכנם, הוריי ליאה וסימון מוסקוביץ' התגוררו בנצרת עילית, אבי עבד במפעל "כיתן", כל שנות ילדותי, בחרותי עד לגיוסי לנח"ל היו בנצרת עילית. לאחר הטיול הגדול למדתי בבית הספר למשחק ב'בית צבי', ועולם התיאטרון והמשחק נפתח בפניי. תקציב ההפקה שמרב הקציבה לטובת סרט התדמית הוא קטן באופן משמעותי ממה שאני עובד עבורו אך, התחושה הזו של החזרה לבית ילדותי והערכתי למרב הובילו אותי להסכים לעבוד בתקציב זה, זהו סוג של החזרת חוב של אהבה למקום הולדתי," אומר ורדי.

מרב ששון אמויאל אשר אף משפחתה שורשית ונטועה בנוף הגליל אמרה, "אחרי כל כך הרבה שנים לעבוד עם ורדי למען המכללה, התפתחותה וקידומה, זו חוויה ממשית."

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות