fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבט הצופים בעפולה בהיכון לקריאה לעזרה

היה נכון: הגל הראשון של נגיף הקורונה אמנם הסתיים לאחרונה אך לא מן הנמנע כי הגל השני כבר בדרך אלינו
מוכנים לקריאה. חניכי השבט במהלך פעילות עם תלמידים (צילום עצמי)
מוכנים לקריאה. חניכי השבט במהלך פעילות עם תלמידים (צילום עצמי)

בעיריית עפולה כבר נערכים לקראתו ומכינים תכנית עתידית. מי שעוד לבטח יתגייסו, אם וכאשר זה יפרוץ בהמשך, הם בני הנוער וחניכי תנועות הנוער בעיר שכיכבו לא מעט במהלך המשבר הראשון.

אחת מהתנועות הבולטות שהתגייסו לסייע וראויות לציון היא תנועת "הצופים" הכוללת את השבטים 'אדיס' ו'יזרעאל' בעפולה על כלל רכזי התנועה, מתנדבי שנת שירות והחניכים שפעלו רבות לטובת האוכלוסייה בעפולה.

בין המיזמים בהם נטלו חלק אפשר לציין את מיזם "עם הספר" במסגרתו מתנדבי שנת השירות חילקו בימים הראשונים של המשבר ספרים מהספרייה העירונית לטובת תושבי העיר.

הדגש הוא על חלוקה לאוכלוסיית הקשישים שבעקבות ההנחיות נמנעו מלצאת למקומות ציבוריים. בהמשך התגייסו חניכי התנועה ארזו וחילקו משלוחי מזון לקשישים, השתתפו במיזם העירוני לזכרם של ניצולי השואה, ביום הזיכרון קיימו טקס זיכרון לחללי מערכות ישראל ומעגלי שיח וירטואליים עם חניכי השבט על מנת לציין את משמעות יום זה.

בנוסף השתתפו החניכים במיזם 'נר ופרח' אשר במסגרתו חולקו ערכות זיכרון למשפחות השכולות תושבי העיר.

הובילו פעילות חינוכית בזום

במקביל לפעילות בשטח הובילו רכזי התנועה פעילות חינוכית און-ליין דרך אפליקציית "זום"  בימי הפעילות לחניכי השבטים על מנת להמשיך לשמור על קשר ולמלא את הזמן הפנאי שנוצר במהלך התקופה.

בימים אלו רכזי התנועה ומתנדבי שנות השירות בוחנים את ההנחיות החדשות בהתאם להתפתחויות ונערכים לחזרת החניכים לפעילות בשטח ולהיערכות לקראת פעילות ברוח תנועת הצופים.

כמו כן נערכת מחלקת הנוער העירונית לפתיחת מרכזי הנוער ולחידוש הפעילות בשאר תנועות וארגוני הנוער הפועלים בעיר בהתאם, כמובן, להנחיות משרד הבריאות ולמשרד החינוך.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות