fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרוספר בן חמו פורש אחרי 30 שנה במטבח של המכללה בנוף הגליל

בן חמו, מפעיל הקפיטריה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, עוזב עם המון עצב בלב * ''המכללה היא הבית השני", הוא מסביר ומודה כי הוא עוזב ברגשות מעורבים
חלק ממנו. פרוספר בן חמו (צילום עצמי)
חלק ממנו. פרוספר בן חמו (צילום עצמי)

ריח התבשילים הנהדרים עדיין מרחף מעל הקפיטריה המיתולוגית של פרוספר בן חמו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. 30 שנה שפרוספר בישל, טיגן, ופינק באהבה את הסטודנטיות והסטודנטים, את צוות המכללה, שידע מתי "יום הקוסקוס", מתי יום  השניצל המיוחד והעסיסי של פרוספר, 30 שנה ופרוספר נפרד מהקפיטריה ויוצא לדרך חדשה.

האהבה לאוכל, לצוות ולסטודנטים היו התבלין המיוחד אותו פיזר בנדיבות על האוכל הטעים, לו לא היו אלה ימי קורונה, בוודאי היו עומדים הסטודנטים והסטודנטיות בשני טורים מול הקפיטריה של פרוספר, מוחאים לכבודו כפיים בסכו"ם ובמכסי הסירים כאות הוקרה והערכה.

פרוספר אמר בהתרגשות רבה: "המכללה היא הבית השני שלי ולפעמים הראשון, הייתי מגיע בשעה שש בבוקר ויוצא בתשע בערב, זה חלק ממני. אני מסיים ברגשות מעורבים, התחושה של לקום בבוקר ולא להגיע למכללה היא לא פשוטה, אבל חייבים להמשיך הלאה, אני חש כבר שהסטודנטים מתגעגעים אליי ואני אליהם".

"לעולם יישאר משהו ממני במכללה"

הוא מוסיף ומגלה כי "גם החבר'ה מהקורסים  מתקשרים ושואלים מתי אני חוזר, אומרים שאני חסר, זה מרגש. אני אמנם סיימתי, אבל לעולם יישאר משהו ממני במכללה", אומר פרוספר.

בימים אלה מתכננים במכללה את מסיבת הפרידה מפרוספר, מסיבה בה הוא לא יבשל, יכין, יסחט ויתבל דבר, ממתינים לשנת היופי של הקורונה.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה: "פרוספר הוא איש של אהבה, את האהבה שלו לאוכל הסטודנטים טעמו בכל יום, גם אנו הצוות והמרצים נהנינו מארוחות של שפע וטעמים מיוחדים. אני מאחלת לפרוספר הצלחה רבה בדרכו החדשה, יחד עם זאת אנו במכללה נערכים לפתיחה מחודשת של הקפיטריה, מסמך מיוחד הוצא לצורך בחירת המפעיל/ה החדש/ה, עם קריטריונים מתאימים לניהול קפיטריה במכללה, המעוניינים מוזמנים ליצור קשר עם המכללה".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות