fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוגר מעגל: הבוגר המצטיין של לימודי הנדסה זכה במכרז במכללה

אמיר שגראוי סיים את לימודיו בשנה שעברה ולפני חדשים אחדים קיבל את הציון הגבוה -95, על הפרויקט המצטיין שתכנן ביחד עם הסטודנט רמי בתריס.  
בוגר מצטיין. אמיר שגראוי (צילום דוברות המכללה)
בוגר מצטיין. אמיר שגראוי (צילום דוברות המכללה)

אמיר שגראוי, 42, הוא בוגר מצטיין של לימודי הנדסה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. אמיר סיים את לימודיו בשנה שעברה ולפני חדשים אחדים קיבל את הציון הגבוה -95, על הפרויקט המצטיין שתכנן ביחד עם הסטודנט רמי בתריס.

"את הפרויקט שעוסק בתכנון מערכת לאספקת חשמל במפעל לעיבוד בשר, עשיתי ביחד עם ידידי רמי בתריס, אומר אמיר ומוסיף,  "מאוד מאוד התרגשתי ושמחתי על זכייתי בפרויקט התקנת הקודנים במכללה. מבחינתי זהו סוג של סגירת מעגל מיוחדת".

בימים אלה עובד אמיר במקום בו רכש את המקצוע המבוקש והנדרש הנדסאי חשמל.

"האמינו בנו, נתנו תמיכה וסיוע"

"אני מאוד אוהב את המקצוע ולכן בחרתי ללמוד אותו במכללה, היו לי מרצים מעולים, מצוינים, שהאמינו בנו, נתנו תמיכה וסיוע ככל שנדרש, ובהם: ד"ר גנאדי צוגלין, המהנדסים:  חסן דראושה, האני מרג'ייה, זוהר עבאס ואמנון אברהם, כל אחד תמך בי במסע החשוב שלי לקבלת התואר", אומר אמיר.

כשנודע לאמיר כי זכה במכרז במכללה, התרגש מאוד ואמר: "אני אסיר תודה להם, הידיעה שבמכללה בחרו בי כי הם מאמינים באיכות העבודה שלי במקצועיות, ריגשה אותי מאוד", אומר אמיר.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות