fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחשו מה קיבל מתנה ילד השמחות של נוף הגליל שחגג בר מצווה

אליה יוסף קריספיל בן ה- 13 מוכר בנוף הגליל כילד שמתנדב לנגן על תופים ולשמח תושבים בתקופת הקורונה, יחד עם אביו הרב אופיר קריספיל. בשבת האחרונה חגג בר מצווה וקיבל מערכת תופים חדשה
עכשיו יוכל לפנק עוד יותר. קריספיל (צילום עצמי)
עכשיו יוכל לפנק עוד יותר. קריספיל (צילום עצמי)

אליה יוסף קריספיל בן ה- 13 מוכר בנוף הגליל כילד שמתנדב לנגן על תופים ולשמח תושבים בתקופת הקורונה, יחד עם אביו הרב אופיר קריספיל. בשבת האחרונה חגג בר מצווה וקיבל מערכת תופים חדשה. "עכשיו אני יוכל לשמח עוד יותר את התושבים", סיפר בהתרגשות.

אליה עולה לכיתה ח'.  הוא בן הזקונים של הרב אופיר והרבנית כנרת קריספיל.  אביו מנגן בגיטרה ומגיל צעיר הוא מנגן על תופים ומלווה את אביו בשמחות של תושבים. בתקופת הקורונה אליה התנדב לנגן בחתונות שהתקיימו בעירייה ובאירועים להפגת הבדידות של קשישים בבתי האבות בעיר.

התרוצץ בין בעלי השמחות

בתקופת הסגר הוא התרוצץ בין בעלי שמחות עם כלי הנגינה על גבו ושימח עשרות תושבים ביניהם גם ילדים שחגגו בר  מצווה.  "עכשיו הגיע הזמן של אליה עצמו לחגוג בר מצוה וכמובן שרצינו לעשות לו מסיבה גדולה, אבל בקורונה זה לא התאפשר", סיפר אביו הרב אופיר קריספיל.

אירוע הבר מצווה של אליה נחגג בשבת האחרונה בבית הכנסת "אחדות ישראל". "הייתה שמחה גדולה למרות שלא היו הרבה אנשים בגלל המגבלות של הקורונה", סיפר החתן הטרי ואמר שהוא מאושר מהמתנה שקיבל מההורים והמשפחה מערכת תופים מקצועית  "התחלתי לנגן בגיל שנתיים על סירים, המשכתי לנגן על דבוקות, יש לי ג'מבה ועכשיו גם מערכת תופים רצינית שקיבלתי לכבוד בר המצווה, זה אושר גדול שאיתו אני אוכל לשמח הרבה אנשים",  סיפר השבוע.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות