fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיכל חקוקי זכתה במקום הראשון בתחרות "הליקון בית לשירה"

השיר "שבת בעמק" שכתבה תושבת עפולה, נשלח אנונימית לצוות השופטים, שבחר בו לשיר המנצח. השבוע הוענק לה פרס מטעם הרשות המקומית
במקום הראשון. מיכל חקוקי (צילום באדיבות המצולמת)
במקום הראשון. מיכל חקוקי (צילום באדיבות המצולמת)

מיכל חקוקי היא הזוכה של עפולה בירת העמק בתחרות "מילה במקום 2022 מיזם "שירה על המפה" ו"מילה במקום" בתחום הכתיבה. התחרות כללה 70 יישובים ובהם כ-2,200 כותבים. מנהל התחרות הארצית יפתח ביבר אירח את הזוכים במקומות הראשונים בטקס מרגש בראשון לציון, שם חולקו למנצחים ספרים המאגדים את קטעי השירה.  "מטרת התחרות נועדה לייצר שיתופי הפעולה בין רשויות מקומיות לגופי תרבות ותוכן כמו הליקון להצמיח פעולה תרבותית איכותית לאורך זמן. ותגדיל את קהל הצרכנים של השירה והספרות בארץ".

השבוע הוענק פרס לחקוקי, מטעם הרשות המקומית. בטקס נכחו גם שאר המתמודדים. חקוקי התבקשה להקריא את השיר שזיכה אותה במקום הראשון ובדברי התודה שלה ביקשה לעודד ליצירה וכתיבה. "אנחנו חיים בעידן מאפשר בו אדם יכול לשלב בחייו רבדים נוספים לכתוב, ליצור ולברוא משמעות לחייו".

את הפרס העניקו למיכל חקוקי תמר דיגמי, מנהלת אגף צעירים וקהילה ויועצת ראש העיר לקידום למעמד האישה ושמעון קדוש אגף קהילה. השיר שכתבה מיכל חקוקי זיכה אותה במקום הראשון לייצג את העיר עפולה בתחרות ארצית.

מעניקים למיכל חקוקי צילום באדיבות המצולמת
דיגמי וקדוש מעניקים למיכל חקוקי (צילום באדיבות המצולמת)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות