fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: מגש פיצה שני ב- 10 שקל בלבד בפיצריית שמש

פיצה שמש פותחת סניף חדש במגדל העמק * מנכ"ל הרשת מורן שלו: "שמחים להיות רשת הפיצריות הישראלית הגדולה ביותר והתכנון שלנו לחגוג עם מדינת ישראל את יום הולדתה ה-73 ביחד עם פתיחת הסניף ה-73 של הרשת״.
המנכ"ל והזכיין קראדי | צילום: באדיבות המצולמים

רשת פיצה שמש, רשת הפיצריות הישראלית הגדולה ביותר, משיקה 5 פיצריות חדשות ברחבי הארץ, ביניהן סניף במגדל העמק (הנוספים: בבני ברק שניים, נהריה, וקריית ביאליק). פיצריית שמש במגדל העמק תהיה הסניף ה-73 במספר של הרשת ותפתח בעיתוי מושלם של שנת ה-73 לעצמאות ישראל.

מנכ"ל הרשת מורן שלו: "אני שמח לראות שלמרות שנת הקורונה והקשיים בהתנהלות עקב הסגרים שפגעו בנו לא מעט, הרשת מצליחה להמשיך ולצמוח ולעמוד ביעד שהצבנו לעצמנו – להגיע לכל עיר בארץ ולתת פתרון טעים, איכותי ומשתלם לכל בית בישראל. שמחים להיות רשת הפיצריות הישראלית הגדולה ביותר והתכנון שלנו לחגוג עם מדינת ישראל את יום הולדתה ה-73 ביחד עם פתיחת הסניף ה-73 של הרשת״.

סניף מספר 73 במגדל העמק (צילום באדיבות פיצה שמש)
סניף מספר 73 במגדל העמק (צילום באדיבות פיצה שמש)

מגש שני ב- 10 שקל

לרגל הפתיחה יוצעו בסניפים החדשים ב-9 במאי, פינוקים מיוחדים- מגש שני ב-10 ₪ בלב. את הסניף במגדל העמק ינהל הזכיין  לידור קרדי.

פיצה שמש חוללה מהפכה צרכנית משמעותית בתחום הפיצה במדינת ישראל בעשור האחרון ומאפשרת לעשרות אלפי משפחות ברחבי הארץ, ליהנות מידי יום מפיצה איכותית, ללא חומרים משמרים במחיר המשתלם בישראל.

המוטו המרכזי של רשת פיצה שמש הוא Same for less ומנכ"ל הרשת- מורן שלו, מציין כי ניתן ואפשרי ליהנות ממגש פיצה משפחתי איכותי, ללא חומרים משמרים, ובלי לקרוע את הכיס וב-20 ₪ בלבד!

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות