fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לנשים בלבד: פסטיבל תרבות נשית-אתיופית

צילומים: יח"צ


פסטיבל "מחוללות בכפר", שמתקיים לקראת ט"ו באב – החג שבו בתקופת המקרא היו נשות ישראל יוצאות "לחולל בכרמים" ולמצוא לעצמן בן זוג – ייערך השנה בסימן עוצמה נשית.

 

הפסטיבל, המתקיים זו הפעם השנייה, נערך בכפר ביתא ישראל – מרכז תיירותי חינוכי למורשת יהדות אתיופיה, השוכן בסמוך לקרית גת. בכפר מתקיימת פעילות חינוכית-חברתית, החושפת את אוצרות התרבות והמורשת של הקהילה האתיופית לכ-20,000 מבקרים בשנה, במגוון קבוצות מהארץ ומחו"ל.

 

מטרת מארגנות הפסטיבל השנה היא להביא לקדמת הבמה את העוצמה הנשית אתיופית, ליצור חיבורים בין כלל הגוונים בחברה הישראלית ולהעניק חווית שייכות, אהבה וקבלה לנשים באשר הן באמצעות כפר ביתא ישראל.

 

בשעת ערב מוקדמת, בתוך הכפר היפהפה שנראה כמו אתיופיה (אבל הוא ממש כאן בישראל), ייפגשו מאות נשים לאירוע שכולו תרבות, מוזיקה וחוכמה עתיקה.

 

בתוכנית:

סדנאות מהממות עם נשים מפוצצות בהשראה: שרה אלבז סהלו, מטפלת הוליסטית גופנפש, שתחבר אותנו לחוכמת הנשים באתיופיה; רחלי אסולין, עו"ס קלינית ומטפלת מינית וזוגית, שתיתן לנו בוסט של עוצמה נשית, מינית וזוגית; דפנה גרובר פיזיותרפיסטית מוסמכת, תחשוף אותנו לכל סודות רצפת האגן ואיך עוזרים לה להתחזק; נזוז בקצב המוזיקה האפריקאית עם הרקדנית מס' 1 בתחום – אביב יוסף; נקבל טיפים מהמאפרת המאסטרית אמווה קנו לאיפור יומיומי קליל שישדרג את הלוק שלנו; נתנסה ברפלקסולוגיה יישומית עם המטפלת האלופה מאיה מקונן; נרקוד עם מילים בסדנת כתיבה מיוחדת עם תהילה שאול, בימאית ויוצרת; נלמד כיצד מושכים שפע אינסופי לחיים עם רינת בראון שמשנה תודעה בגישת מוח אחד; והמעוניינות יוכלו לבקר בגלריה החדשה בתערוכת "מסעות" ולשמוע על התהליך והחוויות מהנשים היוצרות בהנחיית האוצרת עופרה אראל.

 

בנוסף, ייערך מופע של הזמרת אורית טשומה, שתארח את הנסיכה Nala למופע חם במיוחד. ולסיום: מסיבת פול מון עם DJ המאסטרית מירי פטל שתעיף אותנו באוויר אל תוך הלילה. לכל אורך הפסטיבל יוצעו דוכני אמנות, אוכל וקוקטיילים במחירים נוחים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות