fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברי נבחרת החלל של בית הספר אורט יהודה החלו להעביר הרצאות דיגיטליות

בנושא חלל באמצעות אפליקציית זום לתלמידים בכל הארץ * מדובר בתכנית יוקרתית אותה יזם גיל קרסנטי, שמטרתה הגברת החשיפה לנושא החלל ויצירת תשתית להפצת תכנים חדשניים בעלי תוכן איכותי
יגיעו רחוק. תלמידי החלל מעפולה (צילום עצמי)
יגיעו רחוק. תלמידי החלל מעפולה (צילום עצמי)

קהילת קידום החינוך לחלל בישראל המוכרת בשם "קהילת הוריזון", שהוקמה על ידי סוכנות החלל הישראלית ומנוהלת על ידי קרן רמון, מקיימת מדי קיץ תכנית הרצאות בנושא חלל. בימים האחרונים זכה תלמיד בית הספר "אורט יהודה" בעפולה וחבר בנבחרת החלל של בית הספר, יאיר שווב, לקיים הרצאה במסגרת תכנית ההרצאות במהלכה סיפר לקהל על המשימות המדעיות של האסטרונאוטים בתכנית אפולו.

מדובר בתכנית יוקרתית אותה יזם המורה גיל קרסנטי מבית ספר "שלב" בבית שמש שמטרתה הגברת החשיפה לנושא החלל ויצירת תשתית מתאימה להפצת תכנים חדשניים בעלי תוכן איכותי לתלמידים.

במסגרת סדרת הרצאות שמתקיימת מדי שבוע, בכל יום רביעי, תלמידים מצטיינים מכל רחבי הארץ מעבירים הרצאות בנושאים שונים הקשורים לעולם החלל.

על מערכת הניסויים בירח

את ההרצאות האחרונות העבירו אוריאן אוחנה מבית שמש שהרצתה על כוכב שביט, יואב פינקלשטיין מרמת גן העביר הרצאה על שביל החלב ויאיר שווב מעפולה העביר הרצאה בנושא משימות אפולו במהלכה הסביר על מערכת הניסויים שלקחו עימם האסטרונאוטים לירח.

כחלק מתכנית ההרצאות סוקרים התלמידים באמצעות הזום את האתגרים הרבים בנושאים שונים ומגוונים החל מהאופן שבו המבט מהחלל על כדור הארץ משנה את הפרספקטיבה האנושית, דרך המסעות העתידיים למאדים ועד לחיפוש תרבויות חוצניות. כל אלו לצד השתתפות בסדנאות ייחודיות, האקתון חלל, כנסי חלל וחדשנות, ביקורים בתעשיית החלל כל אלו במסגרת פעילות קהילת הוריזון.

יש לציין כי בהמשך עתידים חברים נוספים בנבחרת החלל של בית הספר להעביר הרצאות בנושאי חלל שונים במסגרת התכנית במטרה להיות שותפים לשינוי בדרך שבו מונגש הידע לתלמידים ואף בדרך שבה הם לוקחים חלק ומנגישים מידע בעצמם לתלמידים נוספים.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות