fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זהירות, משאית עם 9 טון שוקולד נוזלי לפניך

חנוך אוסקר, נהג משאית כבר 30 שנה, מוביל כל יום 9 טון של שוקולד נוזלי במסגרת עבודתו ממפעל הממתקים של "שטראוס עלית" בנוף הגליל למפעלים בכל רחבי הארץ
חנוך אוסקר על רקע המשאית שלו (צילום עצמי)
חנוך אוסקר על רקע המשאית שלו (צילום עצמי)

חנוך אוסקר, נהג משאית כבר 30 שנה, מוביל כל יום 9 טון של שוקולד נוזלי במסגרת עבודתו בחברת "ח.ת.מ. מובילים בע"מ" בבעלות עאטף משלב.

המשאית היפהפיה מדגם DAF XF FT 460HP מובילה את השוקולד בטמפרטורה של 45 מעלות, ממפעל הממתקים של "שטראוס עלית" בנוף הגליל למפעלים בכל רחבי הארץ – עכו, קרית מלאכי, רחובות, נתיבות ועוד.

שלושה סוגים של שוקולד

חנוך מספר שהמכלית מחולקת לשלושה תאים, כך שניתן להוביל בה שלושה סוגים של שוקולד, לרוב הוא מוביל שוקולד חלב ושוקולד לבן. לכל תא יש ברז מזיגה נפרד, וכדי שלא יהיה ספק למה משמשים הברזים האלה, מתנוסס על המשאית המשפט "זהירות 9 טון שוקולד נוזלי לפנייך".

-אתה מוביל מטען… מתוק

"כשאני נעמד ברמזור, הורים עוצרים ומראים לילדים את המשאית. כיף לנהוג בדאף ובמיוחד במשאית כזאת שהיא אטרקציה, ותענוג לעבוד אצל עאטף שנותן לי להרגיש כמו בעל הבית בעצמי".

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות