fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השף הנצרתי חזר לצפון לבשל באהבה את המטעמים המופלאים שלו

לפני 6 חודשים הבין שבאילת הסגורה והמסוגרת בעידן הקורונה יתקשה להתפרנס ועזב עם זוגתו לצפון. הוא בן נצרת במקור והחליט להשתקע בנוף הגלי
חזר לצפון. ג'ורג' עוויד (צילום עצמי)
חזר לצפון. ג'ורג' עוויד (צילום עצמי)

בגיל 41 ובגלל הקורונה חזר הביתה השף הנצרתי, ג'ורג' עוויד, המתגורר כיום עם בת הזוג בנוף הגליל.

לפני 6 חודשים הבין שבאילת הסגורה והמסוגרת בעידן הקורונה יתקשה להתפרנס ועזב עם זוגתו לצפון. הוא בן נצרת במקור והחליט להשתקע בנוף הגליל. "חזרתי אחרי 17 שנים באילת בגלל שהעיר סגורה ואין עבודה בגלל הקורונה", הוא מסביר, המצב שם לא טוב".

מכיוון שצריך גם להתפרנס והאפשרות להתפרנס מהבישולים שלו החליט ג'ורג' עוויד לבשל ולפנק את הקהל הרחב בעזרת שליחויות.

מביתו הצנוע ברחוב החצב בעיר הוא עושה את מה שהוא עושה כבר שנים באהבה רבה ומכל הלב: מבשל מטעמים מופלאים. בת הזוג אילנית, באר שבעית במקור, אחראית על המשלוחים. "היא תומכת ועוזרת, עושה הכל, בלעדיה אני לא שווה כלום", הוא מפרגן לה.

עזב את אילת בגלל הקורונה

עוויד עבד שנים רבות באילת, בין היתר ברשת אסטרל, במלון נובה ובמלון ויסטה. בצעירותו הלך ללמוד טבחות בעקבות אהבתו למקצוע, בין היתר במכללת קמפוס באילת, מכללה למלונאות וטבחות וכן במלון דביר בכרמל, שכבר סגר את שעריו. "בבית אני מבשל כחודש ומקבל תגובות טובות מהלקוחות", הוא מסביר.

בתכנית מאסטר שף 8 האחרונה השתתפו שני שפים מנצרת, ג'וזף ונידאל, MKR" המטבח המנצח", שהעלו את קרנה של הקולינריה המקומית. "אני לא מכיר אותם, אבל ללא ספק הטרנד של הבישול הנצרתי תופס תאוצה ובגדול. אני יכול לתת לך סקופ קטן, כשהמצב ישתפר אשתתף בתכנית משחקי השף, (ערוץ 13, עם השפים אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית) אני מצפה לחוויה מדהימה, אני מכיר את עצמי ואת היכולות שלי, יודע למה אני מסוגל והתכנית היא מבחן לעצמי בראש ובראשונה".

-כמו כל שף צעיר, יש חלומות על מסעדה משלך?

"הלוואי וזה יקרה אבל אני ריאלי, אין לי תקציב. מקווה שהשתתפות בתכנית תפתח לי הזדמנויות עסקיות חדשות".

טלפונים להתרשמות והזמנות 0522301360

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות