fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקשת של אילה

עיצבה מחדש. אילה (צילום עצמי)
עיצבה מחדש. אילה (צילום עצמי)

אילה פרנקו מציינת השנה בר מצוה לעבודתה כסייעת בבית הספר קשת בנוף הגליל.  "13 שנים לא הולכים ברגל", אמרה "אני נהנית מהעבודה ובעיקר מהצוות ומהילדים. זה סיפוק עצום בשבילי להיות כאן בשבילם".  אילה היא אם חד הורית לחייל לוחם בהנדסה קרבית. בשעות הפנאי התחביב שמעסיק אותה קשור דווקא בזבל.

היא מאתרת  ריהוט ישן שנזרק לפח האשפה ולוקחת אותו אל ביתה שם היא משפצת, מחדשת ונותנת לו מראה חדש שלא מזכיר את זה שאספה מפח האשפה. "זה התחביב שלי", היא מספרת "אנשים בעיר כבר מכירים את התחביב המשוגע שלי ויש שמתקשרים אלי לפני שהם זורקים רהיטים ושואלים אם אני רוצה לחדש אותם".

אילה לא תיארה לעצמה שהתחביב שלה יהפוך את בית הספר בו היא עובדת ויהווה תרומה משמעותית למראה החדש שלו בתחילת שנת הלימודים. "מבנה בית הספר קשת עבר למשכנו החדש בסמוך למתחם בית ספר עצמון, המעבר בוצע באופן מהיר ובשל מגבלות הקורונה לא היה יותר מדי זמן לתכנן ולעצב את הריהוט החדש", סיפרה מירב ששון אמויאל, סגנית ראש מנהל חינוך וקהילה.

בית הספר עבר מהפך

אמויאל ששון ציינה לשבח את פעילותן של הסייעת אילה מרקו ומנהלת בית הספר יעל גולדמן שגייסו את כשרונן האומנותי ושימשו מעין מעצבות פנים של המבנה המחודש.  "בית הספר עבר מהפך בתוך פחות מחודש, המבנה המוזנח הפך לסביבת לימודים מטופחת ויפה", סיפרה המנהלת יעל גולדמן.

אילה הסייעת לקחה חלק מרכזי בשיפוץ הריהוט החדש. כך למשל ארון הספרים הישן שכבר לא היה בשימוש בית ספר "עצמון" חודש על ידה נצבע וקיבל מראה מעוצב להפליא. כסאות התלמידים, השולחן, המושבים בלובי שמשמים את התלמידים בשעות הפנאי וגם קירות בית הספר נצבעו מחדש וקיבלו מראה מרענן ומזמין.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות