fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקיץ הגיע: נפתחה הבריכה העירונית בבית שאן להנאת התושבים

הבריכה נפתחה לאחר מאמצים מרובים ושדרוג המדשאות והמרחבים החיצוניים ע"י עיריית בית שאן. היא פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות הכוללות הגבלת מספר הנכנסים, בדיקת חום בכניסה ועוד
בריכת השחייה בבית שאן (צילום עצמי)
בריכת השחייה בבית שאן (צילום עצמי)

הקיץ הגיע: הבריכה העירונית בבית שאן נפתחה לפני שבוע והיא פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות הכוללות הגבלת מספר הנכנסים למתחם ולבריכה עצמה, בדיקת חום בכניסה, שמירת מרחק ועוד.

בעיריית בית שאן פעלו בשבועות האחרונים באינטנסיביות ובהשקעה כספית לא מבוטלת כדי להכשיר את הבריכה לאחר שהתקבלו האישורים המתאימים ע"י משרדי הממשלה להפעלת בריכות שחיה ברחבי המדינה.

ראש העיר ז'קי לוי ועטאלה סבאג, גזבר ומ"מ מנכ"ל העירייה, הנחו את הגורמים הרלוונטיים בעירייה לזרז את פתיחת הבריכה לשימוש תושבי בית שאן בחודשי הקיץ.

"פשוט צריך ליהנות"

רפי חמו, מנהל מחלקת קידום עסקים ותברואה בעירייה, ציין כי במתחם הבריכה נשתלו כרי דשא חדשים והוחלף ציוד טכני נדרש והבריכה פועלת על פי כל האישורים המתאימים.

חמו קרא לציבור להגיע וליהנות מהבריכה תוך שמירה על ההנחיות: "יש מספיק מרחבים לכולם, האווירה נעימה, פשוט צריך להגיע וליהנות ללא כל חשש".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות