fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסופרת ליהי לפיד הגיעה לעפולה לרגל צאת ספרה החדש "זרות"

ולרגל שבוע הספר. בין המשתתפים במפגש הייתה גם הבימאית מיכל חקוקי מעפולה, השתיים כבר נפגשו בעבר נראו נרגשות במיוחד
פרגונים. חקוקי ולפיד | צילום: באדיבות המצולמים
הסופרת ליהי לפיד הגיעה השבוע לעפולה במסגרת שבוע הספר ובהרצאה מרתקת על ספרה החדש – ׳זרות׳ ריתקה את הנוכחים. המפגש התקיים באוהל בפארק העירוני
בין המשתתפים הייתה גם הבימאית מיכל חקוקי מעפולה, השתיים כבר נפגשו בעבר נראו נרגשות במיוחד. "עולם התרבות מתחדש ויחד ואיתו מתחילות הרצאות והופעות", אומרת חקוקי ומוסיפה:
״עבורי זה החייאה חרי שנה שענף התרבות והספורט היו משותקים בכלל הקורונה ולאחר שבוע בו התמודדה מדינת ישראל עם טרור אולי עכשיו נוכל מעט להחזיר את החיוך והאופטימיות לאנשים וההופעות יחזרו״.

"ספרה הקודם ליווה אותי שנים רבות"

חקוקי מפרגנת ללפיד ואומרת: ״חיכיתי זמן רב שליהי תפרסם ספר חדש שלה והנה זה קורה. ספרה הקודם אשת חיל ליווה אותי שנים רבות. עד היום אני זוכרת שורות מתוכו ורגעי התמודדות ועצבות שבורים שלובים רקומים בו. יש בלפיד היכולת לקחת רגעים ולהנציח אותם. זה מפעים לראות התפתחות של כתיבה כל כך מהודקת. שמחה מאוד עבור ליהי לפיד. אין לי ספק שהספר החדש יידרש לעוד מהדורות הוא נחטף מהמדפים כבר בשבוע הראשון שפורסם״.
לידיעות תרבות ופנאי נוספות בידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות