fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האסירים מכלא שטה הכינו ערכות משחק ויצירה לילדי בית שאן

מפקד הכלא: "השב"ס מתמודד בצורה טובה עם העובדה שבזמן שחלים על האסירים והארגון כולו הגבלות לא מעטות בשל נגיף הקורונה כמו צמצום משמעותי של ביקורים ופעילויות אנו מצליחים לשמור על שגרה ראויה ויחד עם זאת מצליחים להשתתף במאמץ הלאומי"
נציגי הכלא ונציגי העירייה עם הערכות (צילום עצמי)
נציגי הכלא ונציגי העירייה עם הערכות (צילום עצמי)

במסגרת פרויקט חברתי יוצא דופן בצל הקורונה הכינו אסירים וסוהרים מבית הסוהר שטה ערכות משחק ויצירה עבור ילדים הנמצאים בבידוד.

כ-20 ערכות "עידוד בזמן בידוד" הכוללות משחקי יצירה והפעלה, מסיכות, דפי צביעה, מתכונים וגלויה עם הקדשה אישית חולקו בבית שאן לאחר שבתחילת השבוע הגיעו לעיר מפקד בית הסוהר שטה, גונדר משנה איאד סביתי, יחד עם ראש תחום חינוך מיטל אליהו וקציני החינוך דניאלה גורן ויוני פרטוש. סביתי והקצינים נפגשו עם ראש העיר ז'קי לוי וראש מינהל חינוך, תרבות ורווחה בעירייה יצחק אשחר.

לפרויקט יש ערך טיפולי

גנ"מ איאד סביתי אמר לראש העיר: "השב"ס מתמודד בצורה טובה עם העובדה שבזמן שחלים על האסירים והארגון כולו הגבלות לא מעטות בשל נגיף הקורונה כמו צמצום משמעותי של ביקורים ופעילויות אנו מצליחים לשמור על שגרה ראויה ויחד עם זאת מצליחים להשתתף במאמץ הלאומי. לא פחות חשוב מכך, לפרויקט שלנו בבית הסוהר שטה יש ערך טיפולי לא מבוטל והוא מחבר את האסירים למה שקורה בחוץ

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות