fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דותן גבאי פתח בית קפה בעפולה בהשקעה של 3 מיליון שקל

איש העסקים העפולאי, הבעלים של קפה גרג, פתח סניף של ביגה, הנחשבת לרשת בתי קפה פרמיום המציעה מטבח איכותי עם דגש על בריאות, טריות, וחומרי גלם איכותיים
דותן גבאי והאישה לבנת (צילום באדיבות המצולמים)

דותן גבאי, איש עסקים בן 41 מעפולה והבעלים של קפה גרג, פתח לאחרונה סניף חדש מרשת ביגה המתרחבת באופן משמעותי ופותחת 4 סניפים חדשים ברחבי הארץ.

דותן גבאי מתגורר בעפולה, בן 41, דותן נשוי ללבנת גבאי ולהם 4 ילדים. בשנת 2007 קיבל את הזיכיון להפעיל את קפה גרג במרכז ביג בעיר, צמוד לרמי לוי ובימים אלה פתח את הסניף של ביגה – ברחוב המלאכה 23 (מול בנק הפועלים) בעפולה.

הסניף של ביגה החדש נפתח לאחר חשיבה ובנייה של שנתיים השקיעה בפתיחת הסניף 3 מיליון שקל – מדובר בסניף המשתרע על 2 קומות. כולל 4 חדרי VIP לאירועים פרטיים או עסקיים ועם אופציה לפתיחה של המחיצות לאירועים גדולים.

לדותן יש גם חברת קייטרינג תחת השם דוטיש – אירועים ומגשי אירוח.

דותן גבאי בסניף ביגה החדש (צילום באדיבות יחצ)
דותן גבאי בסניף ביגה החדש (צילום באדיבות יחצ)

רשת בסטייל איטלקי

ביגה נחשבת כרשת בתי קפה פרמיום, המציעה מטבח איכותי ובריא השם דגש על טריות, זמינות, חומרי גלם איכותיים ומנות נדיבות במיוחד. תפריט הרשת מורכב ממנות בריאות עשירות בערכים תזונתיים, תוך מתן דגש על מנות ללא גלוטן וללא סוכר, מוצרים טבעיים, ירקות ופירות שוק, חיטה מלאה, דגי ים ועוד.

הקונספט הייחודי של הסניפים הוא השראה מאיטליה כולל שיטות אפיית הלחמים, העשויים מחומרי גלם איכותיים וטבעיים בלבד ונאפים בעבודת יד בתנורי אבן, ולא פחות חשוב – את השם (ביגה= מחמצת באיטלקית).

כמו כן הרשת הביאה מצרפת את קונספט הבולנז'רי ובתי המאפה – ולכן בכל סניף, בנוסף לתפריט העשיר, נהנים הסועדים ממעדנייה ייחודית המציעה מגוון רחב של דברי מאפה טריים הנאפים במקום , מטבלים, ממרחים, מוצרים ללא גלוטן, קינוחים ללא תוספת סוכר אליהם יתווספו בקרוב גם פסטות ייחודיות.

רשת ביגה נמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד. הרשת נחשבת לקפה פרימיום, המציעה מטבח איכותי עם דגש על בריאות, טריות, וחומרי גלם איכותיים. הרשת מונה כ 40 סניפים בפריסה ארצית.

 

לחדשות נוספות בידיעות הגליל/ ידיעון עפולה והעמקים לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות