fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אב ל-6 סיים לימודי הנדסת חשמל במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

טרקו עובד כיום בחברה אמריקאית nvidia ביוקנעם, חברה אשר רכשה את חברת מלאניקס תמורת 6.9 מיליארד דולר. ''אני מרוצה מאוד מעבודתי בחברה ומתפרנס בכבוד רב'',
טרקו איינהו (צילום עצמי)
טרקו איינהו (צילום עצמי)

זהו סיפור על נחישות, התמדה, על שאיפה להגשים חלום, על הרצון הבלתי נלאה להצליח, סיפורו של טרקו איינאו, מעפולה, הוא מסע שהחל לפני 46 שנים בכפר גולטוש באתיופיה בו נולד, עלייה לארץ המובטחת לפני 29 שנים, רכישת שפה חדשה, חברים חדשים, תרבות חדשה ואהבה אחת המחברת בין האתמול למחר, הכמיהה לארץ ישראל, לירושלים.

"הגענו היישר מאדיס אבבה, בירת אתיופיה, לטבריה, לאחר שנתיים קבענו את ביתנו בעפולה, מספר טרקו ומוסיף: למדתי בפנימיית 'יוהנה ז'בוטינסקי' , סיימתי לימודיי עם תעודת בגרות מלאה, בצה"ל שירתי בחיל האוויר, בנ"מ וידעתי שהמסלול שלי הוא המשך לימודים לאחר השירות הצבאי".

טרקו, נאמן לתוכניותיו, לאחר שחרורו מהצבא, החל ללמוד לימודי הנדסאי אלקטרוניקה, סיים את לימודיו, ברם, לא מצא מקום עבודה בתחום לימודיו. "התאכזבתי מאוד אבל לא נתתי לאכזבה לנהל אותי והחלטתי לשנות כיוון, אומר טרקו ומוסיף: התחלתי ללמוד הנדסת חשמל, בין לבין התחתנתי, הקמתי משפחה, יש לנו שישה ילדים מקסימים, החלטתי לסיים את לימודי הנדסת החשמל במכללה הטכנולוגית נוף הגליל".

משמרת לילה ולימודים

ואכן טרקו החל לתמרן באופן מעורר התפעלות בין עבודות במשמרות לילה ובוקר כדי ללמוד לימודי הנדסת חשמל בשעות הערב במכללה. "זה לא היה פשוט כלל וכלל, מחד הייתי צריך לרצות את המעסיקים שלי, ומאידך להצליח בלימודים, לעמוד במטלות, להצטיין במבחנים, הרצון להצליח ניצח, יחד עם צוות מצוין של המכללה שתמך בי, מנכ"לית המכללה תרצה ריבק שסייעה לי מאוד, וקיימה עימי שיחות תמיכה ועידוד במשרדה".

טרקו עובד כיום בחברה אמריקאית nvidia ביוקנעם, חברה אשר רכשה את חברת מלאניקס תמורת 6.9 מיליארד דולר. "אני מרוצה מאוד מעבודתי בחברה ומתפרנס בכבוד רב", אומר טרקו.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות