fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תו איכות ומצוינות

המפתח להצלחה כדירקטור עוברת במכללה הטכנולוגית נוף הגליל
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, מנהלת מדור קורסים, רינת ויסבאום, מרכזת הקורס שלי שכטר | צילום: טליה בן סבו
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, מנהלת מדור קורסים, רינת ויסבאום, | צילום: טליה בן סבו

בימים אלה נמצאת בעיצומה ההרשמה לקורס דירקטורים היוקרתי במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. יצוין כי הקורס להכשרת דירקטורים הינו קורס איכותי ומקצועי אשר מכשיר את בוגריו במיטב הידע והמיומנויות בתפקודו השוטף של הדירקטור.

מנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל: "היכולת לפתח כישורים, מיומנויות ברמה הגבוהה ביותר באה לידי ביטוי בקורס מיוחד זה, בוגרי הקורס במכללה משתלבים בארגונים בעמותות ובחברות המובילות במשק הישראלי".

בימים אלה נמצאת בעיצומה ההרשמה לקורס היוקרתי, הכשרת דירקטורים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. יצוין כי הקורס להכשרת דירקטורים הינו קורס איכותי ומקצועי אשר מכשיר את בוגריו במיטב הידע והמיומנויות בתפקודו השוטף של הדירקטור.

דירקטוריון הינו הגוף הקובע את יעדי הארגון והאסטרטגיה העסקית שלו, הוא גם מפקח על הדרך לעמידה ביעדים אלה והגשמתם. דירקטורים ונושאי משרה בחברות נדרשים להיות בעלי ידע נרחב מקיף ומקצועי בתחום הפיננסי המשפטי והניהולי, התוכנית מקנה ידע פרקטי מתקדם בתחומים אלה: משפטיים פיננסים, אסטרטגים וניהוליים, אשר מכינים את המשתתפים לתפקידם כדירקטורים בצורה המקצועית ביותר.

מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל: "המכללה הטכנולוגית נוף הגליל בעלת ותק וניסיון רב שנים בהכשרת דירקטורים, צוות המרצים הינו בעל ניסיון עשיר בהוראת התחום, המשלב ידע עיוני מעמיק עם ניסיון מעשי עשיר. מעבר לרווח המידי של העשרה ולמידה הרי שבסיום הקורס ניתן להירשם כחבר באיגוד הדירקטורים בישראל."

יצוין כי בין מטרות קורס להכשרת דירקטורים הקניית כלים ומיומנויות אשר יסייעו בתפקוד השוטף של הדירקטור. הבנת סוגיות משפטיות הקשורות לחברות ותאגידים, והכרות עם מערכת הניהול הפיננסי והעסקי של החברה / תאגיד ויחסי הגומלין בינה ולבין רשויות ציבוריות אחרות.

יצוין כי הקורס היוקרתי מיועד לאנשים הנושאים תפקיד של דירקטור, נושאי משרה בכירים ומועמדים לתפקידי דירקטור בחברות.
הקורס יתקיים בימי ראשון בשעות אחר הצהריים והערב במשך חמישה עשר מפגשים.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות