fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רעות ישינסקי בוגרת המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, משתפת בחוויית הלימודים שלה

"התאהבתי במכללה ובמקצוע מהרגע הראשון", רעות ישינסקי מנוף הגליל, בוגרת הנדסת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מספרת על לימודיה
המכללה הטכנולוגית נוף הגליל | צילום: דוברות המכללה

"רק כשהתחלתי ללמוד במכללה, הבנתי את האיכויות והיתרונות שלה על מכללות אחרות" אומרת רעות ישינסקי, בת נוף הגליל, שהחליטה לאחר שנה וחצי של לימודים באוניברסיטה הפתוחה, להצטרף ללימודים במגמת הנדסת תעשייה וניהול.

רעות ישינסקי בוגרת המכללה הטכנולוגית נוף הגליל | צילום באדיבות רעות ישינסקי

רעות מודה לאל על ההחלטה ששינתה את מסלול חייה: "היום אני אמנם מנהלת משרד תיווך משפחתי ולא עובדת בתחום הלימודים באופן ישיר, אך את כל יסודות הניהול למדתי מכללה במסגרת לימודיי והם המתנה הטובה ביותר לה יכולתי לקוות".

ישינסקי חלמה בכלל ללמוד שמאות מקרקעין לאחר השירות הצבאי בחיל הלוגיסטיקה, הבחורה שנולדה בנוף הגליל, למדה בבית הספר 'כסולות' בתיכון 'אלון', ידעה שמסלול חייה לאחר הצבא ברור, לימודים באוניברסיטה הפתוחה.

ממשיכה רעות: "לאחר שנה וחצי לימודים באוניברסיטה הפתוחה ובמכללה יוקרתית במרכז הארץ, לא כל כך מצאתי את עצמי, לא אהבתי את הלימודים שם, היות ואהבתי מאוד מתמטיקה, אמא הציעה לי לעבור ללמוד קרוב לבית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. אחרי ברור החלטתי ללמוד מקצוע שמשלב בתוכו מתמטיקה שאני כל כך אוהבת אומרת רעות וכממתיקת סוד מביך משהו מוסיפה, אני חייבת לומר שהמכללה נראתה לי מבחוץ ממש קטנה ולא כל כך מזמינה, אמא הציעה ואני הסכמתי לבדוק, מחייכת רעות וההתלהבות בקולה נשמעת פתע כל כך בטוחה, ברגע שנכנסתי למכללה הרגשתי וייב חיובי, משהו אחר, רוח חמה, נעימה ואכפתית והתאהבתי במכללה ובמקצוע מהרגע הראשון."

רעות ישינסקי סיימה לפני כשנה את לימודיה וקיבלה את הדיפלומה הנחשקת כבוגרת הנדסת תעשייה וניהול ובשנה הראשונה ללימודיה אף זכתה בתעודת הצטיינות.

"אנשים לא מבינים כמה שהמכללה מיוחדת, הייתי במכללה גדולה מאוד והלכתי לאיבוד משתפת רעות ומוסיפה, במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מצאתי צוות נפלא, מסור ומקצועי, עד שלפעמים זה היה קצת מביך, המרצים רצו יותר מהסטודנטים בהצלחתם. כיום אני עובדת בעסק המשפחתי במשרד תיווך הדירות, את האוצרות, המתנות והכלים הניהוליים שלמדתי במגמת תעשייה וניהול אני מיישמת בהצלחה רבה בתפקידי כמנהלת המשרד. מאז שרגליי דרכו על מפתן המכללה אני השגרירה של המכללה בקרב חברותי, מציעה להן להיכנס למכללה ולגלות עולם קסום עם אנשים נפלאים השואפים שתצליח". מסכמת רעות.

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות