fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קניית חבילת קישורים

אם הקידום של העסק שלך ברשת חשוב לך, כדאי שתציץ בכתבה הבאה
קידום לינקים ברשת | תמונה: Freepik
קידום לינקים ברשת | תמונה: Freepik

בניית קישורים נכנסים ידועה כבר כאחת הפעולות החשובות ביותר לקידום אורגני של אתרים בגוגל. מה שפחות ידוע הוא שפעילות הקישורים הנכנסים חייבת להתנהל בצורה מסודרת כתהליך עסקי שיווקי מסודר וקבוע של העסק. אם אתם מצפים שלאחר הוספת קישור נכנס לאתר, תוקפצו במיקום שלכם בגוגל, אתם חייבים להבין את התחום יותר לעומק. אז מהי הדרך הנכונה לקדם את האתר באמצעות קישורים נכנסים ואיך זה קשור לאופציה של קניית חבילת קישורים? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

קישורים נכנסים – מהלך רוחבי ולאורך זמן

הרעיון של קישורים נכנסים הוא מאוד פשוט: גוגל מפרשת כל קישור נכנס לאתר שלכם, כהמלצה שנותן עליכם האתר המפנה אליכם. ככל שיהיו יותר קישורים נכנסים, כך גוגל תבין שישנם יותר אתרים שממליצים עליכם וכך היא תרצה לקדם אתכם יותר בדפי תוצאות החיפוש שלה. יחד עם זאת, זה לא פשוט כפי שזה נשמע. לא כל קישור נכנס נחשב לאפקטיבי, לבטח אם הוא מגיע מטוקבקים, רשתות חברתיות ומקורות חופשיים דומים. קישור נכנס שמגיע מאתר חדשות ארצי אינו דומה לקישור נכנס שמגיע מאתר קטן וקיקיוני. ומעבר לכל אלה, גוגל בוחנת היטב שהקישורים הנכנסים שלכם הם אותנטיים לחלוטין. אם גוגל מגלה שאתם עושים מניפולציות בתחום, היא לבטח לא תקדם אתכם ואולי אף תעניש אתכם בדחיקתכם אל הדפים האחוריים של דפי תוצאות החיפוש. על כן, ההתייחסות לכל הנושא של קישורים נכנסים חייבת להיות התייחסות אסטרטגית במסגרת תהליך רוחבי המתנהל בעסק לאורך זמן ובצורה מסודרת וזה המקום בו נכנסת לתמונה האופציה של רכישת לינקים.

 

מהי חבילת קישורים?

מאחר וכדי לקדם את האתר שלכם לא מספיק קישור אחד ומאחר ועליכם לפרסם קישורים נכנסים על בסיס קבוע, עליכם לקנות בכל פעם קישור נכנס נוסף וזה אומר לשלם על התוכן עצמו ועל פרסום התוכן עם הקישור הנכנס באתר תוכן כלשהו. את התהליך הזה אתם יכולים לעשות כל פעם מחדש, או שאתם יכולים לבצע קניית חבילת קישורים, נניח של עשרה קישורים או של מאה קישורים, בהתאם לתקציב העומד לרשותכם, וליהנות מהנחת כמות משמעותית. אם אתם מבינים שזה בלאו הכי לא ייגמר בקישור אחד או שניים ואם אתם מבינים שאתם צריכים לנהל את פעילות הקישורים הנכנסים שלכם לאורך זמן, הרי שהאופציה של קניית חבילת קישורים אמורה להיות אינטואיטיבית עבורכם, במיוחד לאור העובדה שהיא גם מוזילה עבורכם את העלות. אנו ממליצים לפנות לסוכנות פרסום דיגיטל כמו בסט לינקס ( Best links)

עלות זו כוללת את עלות כתיבת התוכן ואת פרסום התוכן באתרים שאתם בוחרים. בהתאם לכך תוכלו לבנות חבילת קישורים לפי כמות התוכן ולפי האתרים השונים שבהם תרצו לפרסם, כשאתם יכולים ליצור תמהיל אותנטי ולרכוש הכל יחד במסגרת חבילת מבצע אחת, שגם תבטיח את המשך הפעילות לאורך זמן וגם תוזיל עבורכם את העלות הכוללת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות