fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיץ בטבע בכפר נופש מזרע בעמק יזרעאל

הקיץ מספק לנו כל שנה הזדמנות שנתית נהדרת לצאת ולנפוש קצת בחיק הטבע הישראלי, לצאת מהאזורים העירוניים הסואנים ולהיזכר בנופים הפסטוראליים המקסימים שיש לישראל להציע. אחד היעדים הפופולאריים ביותר לקיץ הוא כמובן אזור הצפון (בו הכי נעים מבחינת אקלים והטבע נשאר ירוק גם במהלך הקיץ), ואין כמו אירוח כפרי בצפון במהלך חושפת הקיץ על מנת לטעון מצברים ולצאת לחופשה משפחתית או זוגית חלומית במיוחד.
קיץ בטבע בכפר נופש מזרע בעמק יזרעאל | צילום: תיירות מזרע

בשיתוף כפר נופש מזרע

אטרקציות קיציות, מסלולי טיולים בסביבה ואירוח בקיבוץ בצפון – החופשה המושלמת

עם מעט תכנון מקדים תוכלו לארגן לעצמכם ולמשפחתכם את החופשה הקיצית המושלמת, ממש כאן במרחק נסיעה קצרה יחסית ממרכז הארץ. עמק יזרעאל הוא מבחינות רבות היעד האולטימטיבי לחופשה קיצית, הן חופשות משפחתיות עם ילדים בכל הגילאים והן חופשות זוגיות ורומנטיות (כמו גם חופשות חברים וכו').

בתור התחלה, ניתן למצוא לא מעט אטרקציות מהנות ומעניינות במיוחד בעמק וסביבתו, כאלו אשר יהפכו את ימי החופשה למלאי עניין ותעסוקה.

למשל – נהיגת שטח ומשחקי דרך אינטראקטיביים, חוות קטיף עצמי בסביבת בית לחם הגלילית, טיולי ריינג'רים באחוזת ציפורי, ביקור ביקבים פסטוראליים באזור שדה יעקב, פסטיבלי טעמים בעמק אליהם מתגייסות כל המסעדות המובילות בחבל ארץ זה, פארק דרך העץ שבשדמות דבורה שם תיהנו מפעילויות יצירתיות מאתגרות ומהנות ועוד.

לא חסרות אטרקציות בעמק יזרעאל, בין השאר בגלל התיירות התוססת במקום, וכפי שניתן להיווכח מהרשימה הקצרה שלעיל מדובר באטרקציות המתאימות לכל המשפחה, ולכל שכבות הגיל השונות.

קיץ בטבע בכפר נופש מזרע בעמק יזרעאל | צילום: תיירות מזרע

מלבד לאטרקציות הרבות שמציע העמק ניתן למצוא בו כמובן גם לא מעט מסלולי טיולים לקיץ, בפרט טיולים הכוללים מקורות מים מרעננים מסוגים שונים. לדוגמה – מסלולי הליכה בנחל תבור ובנחל ציפורי, טיולי מעיינות בכפר גדעון, עין יזרעאל, בריכת תל שמרון ועוד ואפילו טיול תת קרקעי (וקריר במיוחד…) במערות קבורה עתיקות בגן לאומי בית שערים שבאזור קריית טבעון.

גם כאן חשוב לציין כי קיים מגוון רחב ביותר של מסלולים לטיולי קיץ, ברמות ודרגות קושי המתאימות לכל המשפחה ולהרכבים שונים של מטיילים – עם אן בלי ילדים קטנים, למיטיבי לכת או לאלו המעוניינים בהליכה קצרה וסמלית בלבד וכו'. כל אחד ימצא כאן את המסלול המתאים מבחינתו.

ולסיום, ואולי החלק החשוב ביותר בחופשה – אירוח בכפר נופש בצפון, ובפרט – אירוח בקיבוץ בצפון. כפר נופש מזרע (קיבוץ מזרע השוכן בסמיכות לתבור) מציע את האירוח הפסטוראלי המושלם, הכולל שילוב אולטימטיבי בין תנאים מפנקים ונוחים במיוחד, לבין קרבה לטבע ופסטוראליות קיבוצית צפונית טיפוסית.

מדשאות רחבות ידיים בהן יכולים הילדים להשתולל, בריכה אטרקטיבית במיוחד של הקיבוץ, שקט פסטוראלי ונוף של השדות הירוקים של העמק ואפילו מוזיאון של הקיבוץ ומספר אטרקציות נוספות שיספקו לכם מספיק עניין על מנת שתוכלו לבלות ימים שלמים בכפר הנופש עצמו, אפילו בלי לצאת לשום מקום. בקיצור – כל האפשרויות זמינות במקום אחד, והכל במסגרת אירוח כפרי בצפון, פסטוראלי ומפנק בדיוק כמו שאתם מדמיינים.

מחפשים אירוח בקיבוצים בצפון? היכנסו לאתר מזרע – כפר נופש בצפון בעמק יזרעאל המעניק לכם הזדמנות מהיכרות עם החוויה הקיבוצית האמיתית.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות