fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקסימום תצליח

"המילים של ראש מגמת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מלוות אותי עד היום."
כפיר בלאו, מנהל מערך הייצור "הלימודים העניקו לי אופק" | צילום: דוברות המכללה

כפיר בלאו, בוגר תואר הנדסאי במגמת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מנהל ביד רמה מאות עובדים במפעל "זנלכל" באזור התעשייה אלון תבור. הבוגר שטיפס לתפקיד ניהולי בכיר במפעל זוקף את הצלחתו לאמון ולתמיכה שקיבל מצוות המרצים, "היה שלב שרציתי לפרוש לאחר משבר אישי, איתן לא הירפה, התקשר, דיבר, שכנע והחלטת להמשיך עד להצלחה," אומר כפיר. מגמת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית מצטיינת בהישגיה זו השנה השלישית ברציפות.

"צמד מילות הקסם שלמדתי מאיתן מורג, מנהל מגמת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מלווה אותי עד היום, המילים: 'מקסימום תצליח' היו לי למוטו ברגעי התמודדות וקושי כמו בעתות הצלחה". אומר כפיר בלאו תושב עפולה, בוגר מגמת הנדסה תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.

כפיר בלאו, מנהל מערך הייצור במפעל 'זנלכל', אחראי על מאות עובדים הוא גם סגן מנהל התפעול, לפני שתים עשרה שנים בעודו מנהל משמרת במפעל 'תנובה' החליט כי על מנת להתקדם בתפקידי ניהול וליצור אופק תעסוקתי איכותי בעולמות התעשייה המתפתחת, עליו ללמוד. "היו לי מגוון אפשרויות ללמידה ובחרתי דווקא במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, בתקופה זו גרתי בנוף הגליל ועבדתי באזור התעשייה אלון תבור, המיקום הגאוגרפי היה מצוין עבורי ומאוחר יותר הבנתי שעשיתי גם הבחירה הטובה ביותר בהכירי את צוות ההוראה במכללה, מערך התמיכה והליווי האישי", אומר כפיר.

במהלך לימודיו במכללה חווה כפיר משבר אישי, אשר הוביל אותו להחלטה להפסיק את לימודיו ולנשור. "בעודי נתון בתוך המשבר האישי, איתן לא הירפה ממני, הוא לא הסכים שאנשור מהלימודים, כל הזמן התקשר, חיזק, עודד, ייעץ, תמיד הדגיש את המנטרה, 'מקסימום תצליח', בזכותו המשכתי את הלימודים וסיימתי אותם בהצלחה."

"עד היום צמד מילות הקסם 'מקסימום תצליח' מלווה אותי כחלק מה-די.נ.א. שלי, איתן והמרצים הם סוד הקסם של המכללה. בחרתי בתעשייה וניהול כי זה התאים מאוד לצורך שלי בתעשייה וללא ספק הלמידה לא רק העשירה אותי מבחינה מקצועית אלא הייתה גם זרז לאופק ולתפקידים אותם עשיתי, עושה ואעשה," אומר כפיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות