fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המתנדב המצטיין של כללית מחוז צפון: מיכה לוינוביץ ממרפאת מגדל העמק

לוינוביץ מתנדב שנים רבות בקופת חולים כללית בטבריה ובמגדל העמק. מנהל המרפאה ד"ר יחיא: "סבלנותו ומקצועיותו מהווים דוגמא ומופת"
מיכה לוינוביץ עם צוות המרפאה (צילום: באדיבות דוברות כללית)
מיכה לוינוביץ עם צוות המרפאה (צילום: באדיבות דוברות כללית)

מיכה לוינוביץ, ממרפאת כללית מגדל העמק הוא המתנדב המצטיין של כללית מחוז צפון. לוינוביץ, מתנדב שנים רבות, החל את התנדבותו בטבריה ועזר בהקמת המרכז הלוגיסטי בטבריה. מזה שנים רבות הוא מתנדב במרפאת מגדל העמק שם אחראי בין היתר על ניהול לוגיסטי של המרפאה, ביצוע הזמנות ציוד ומעקב תיקונים ואחזקה של המרפאה.

צוות המרפאה יחד עם אילנה פישמן מנהלת משאבי אנוש, רפי ברום מנהל אדמיניסטרטיבי במחוז, ד"ר גיטה סני מנהלת המנהלת התכנס, תחת מגבלות התו הירוק והעניק למיכה לוינוביץ תעודה ושי. בהמלצות לקבלת אות המצטיין כתבו ד"ר אדהם יחיא מנהל המרפאה ואליס חמו המנהלת האדמיניסטרטיבית: "מיכה מהווה כתובת במרפאה לכל הנושאים הטכניים וניתן להתייעץ איתו בכל סוגיה. הוא אהוד על כל הצוות, המטופלים, והמנהלים. אישיותו הנעימה, סבלנותו ומקצועיותו מהווים דוגמא ומופת לכלל עובדי המרפאה".
"זהו מעמד מרגש ואני שמחה שלמרות הקורונה אנו זוכים לברך ולהוקיר את מיכה היקר על כל העשייה המבורכת שלו לאורך השנים הרבות. זכינו לעבוד עם איש יקר ומסור", בירכה אילנה פישמן מנהלת משאבי אנוש, במעמד ההוקרה.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות