fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את ליליה פיקוס, רוקחת אחראית בית מרקחת עומר כללית

לרגל יום הרוקח שחל השבוע, הכירו את ליליה פיקוס, רוקחת אחראית בית מרקחת עומר של כללית. "עניין אותי הנושא של ריפוי מחלות, שמירה על בריאות"
ליליה פיקוס. צילום: דוברות כללית
ליליה פיקוס. צילום: דוברות כללית

ליליה פיקוס, רוקחת אחראית בית מרקחת עומר בעפולה, מגיל קטן התעניינה במדעי טבע ומדעים מדויקים, "עניין אותי הנושא של ריפוי מחלות, שמירה על בריאות".
בגיל 20 החלה ללמוד רוקחות בבית הספר לרוקחות באוניברסיטה העברית ובתום לימודיה החלה לעבוד כרוקחת."כאשר התחלתי לעבוד בתור רוקחת גיליתי עוד פאן של המקצוע שאני אוהבת: לתת שירות, לעזור לאנשים, לפתור את הבעיות שלהם דווקא ברגעים שהם הכי זקוקים לעזרה ותמיכה", שיתפה ליליה.

"זו גאווה גדולה בשבילי לעבוד לצד האנשים שאני עובדת לצידם"

בית המרקחת כמו שאנחנו מכירים עבר שדרוג דיגיטלי בחודשים האחרונים והשירותים הדיגיטליים הורחבו ומעתה ניתן לבצע הזמנה ולהגיע לבית המרקחת לאסוף באופן עצמי או לבצע הזמנה שתגיע עם שליח עד הבית, שירות שכרוך בתשלום."כל השדרוגים הטכנולוגים משפרים את השירות למטופל, חוסכים זמן ומצמצמים את ההגעה לבית המרקחת. יש גידול בשימושי האון ליין בתחום הרוקחות ואנחנו ממליצים לכולם לאמץ את השדרוגים" ממליצה ליליה.
עם השנים, ליליה למדה תואר שני במנהל מערכות בריאות (MHA) באוניברסיטת תל אביב וכיום היא משמשת כמנהלת בית המרקחת עומר בעפולה. עשתה הכשרות רבות ומגוונות גם בתחום המקצועי וגם בתחום הניהולי. "זו גאווה גדולה בשבילי לעבוד לצד האנשים שאני עובדת לצידם במרפאת עומר, רופאים, אחיות, מנהל וכמובן צוות בית המרקחת היקר שלי. אנשים מקצועיים, מסורים, אכפתיים" סיכמה ליליה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות