fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרך לחיוך מושלם עוברת במרפאת העמקים בעפולה

מי מאיתנו לא היה רוצה חיוך מושלם? חיוך של מיליון דולר? במרפאת העמקים בעפולה יגשימו לכם את החלום, בעלויות סבירות, עם חומרים איכותיים והכול בזמנים קצרים ומהירים ככל האפשר
יקבלו אתכם בחיוך במרפאת העמקים | צילום: באדיבות המרפאה

מרפאת שיניים בעפולה, "מרפאת העמקים" חרטה על דגלה את הסיסמה "מרפאת שיניים ללא מתכת" וזאת תודות לציוד CAD/CAM , ציוד דיגיטלי חדיש המבצע סריקת מידות דיגיטלית באמצעות סורק אינטראאורלי מתקדם (פועל באמצעות מצלמה בתלת מימד) .

נותנים מענה לכל בעיה

צוות המרפאה מונה כ- 10 אנשים, אשר יתנו לכם מענה לכל בעיה אפשרית, חלקם מומחים בכירורגיה, שתלים פה ולסת, חלקם מתמקד בשיקום הפה על גבי שתלים, וכולם אתכם ולמענכם. מאחורי סיפור ההצלחה של מרפאת העמקים, מרפאת שיניים בעפולה הממוקמת ברחוב שפרינצק בעיר ופועלת שנתיים, עומד סנד אבו בכר, צעיר בן 26 מכפר סאלם.

צילום: באדיבות המרפאה
צילום: באדיבות המרפאה

סנד אבו בכר הוא טכנאי שיניים בהכשרתו, שלמד בירדן וסיים את לימודיו לפני כמעט 4 שנים. "המעבדה שלי היא ייחודית ונותנת פתרונות ממוחשבים לכל בעיה".  לצידו אחיו הבכור,  ד"ר מואיד אבו בכר, שלמד רפואת שיניים בגרמניה באוניברסיטת ריגנסבורג, סיים את לימודו בשנת 2014 ומתמחה באורתודנטיה – יישור שיניים. לדוקטור מואיד ניסיון עשיר בתחום של למעלה מ- 6 שנים במרפאות פרטיות בגרמניה.

לקבלת ייעוץ חינם מהמקצוענים של מרפאת העמקים השאירו פרטים:

שיתוף פעולה לתוצאה מושלמת

"היתרון שלנו הוא שיתוף הפעולה של כל הצוות, השילוב בין המרפאה לטכנאי, אנו עובדים צמוד לצד הרופא לאורך כל הטיפול, מההתחלה ועד הסוף", מסביר סנד אבו בכר, "כל התהליכים כאן מתבצעים באופן דיגיטלי ממוחשב, דבר שיוצר דיוק מירבי,מראה אסתטי מרשים ובזמן קצר ככל הניתן".

לדוגמא, לקוח שמגיע למרפאה מקבל עוד בביקורו הראשון מדידה והתאמת צבע לשיניים הקיימות. "הלקוח שותף מלא לאורך כל הדרך, ואינו מקבל עבודה מוגמרת בפיו (דבר שיכול לגרום חוסר התאמה ואכזבה מצד הלקוח), ובעצם זה הלקוח יכול לעקוב אחר כל התהליך", הם מסבירים ומציגים בגאווה את הייחודיות שלהם.

מקצוענים ביישור שיניים

תחום נוסף שבמרפאת העמקים מתמחים בו הוא יישור שיניים. "במסלול ההתמחות בגרמניה התמחיתי המון בנושא", מסביר ד"ר מואיד אבו בכר "עבדתי מבוקר עד ערב ביישור שיניים, צברתי המון ניסיון ויש לי תעודה מטעם INVISALIGN, מדבר בחברה מספר 1 בעולם בנושא יישור שיניים. הטיפולים נעשים באמצעות פלטת יישור שיניים שקופה בטכנולוגיה חדשנית, בשל כך התהליך מהיר משמעותית בהשוואה לגשר רגיל וחוסך המון זמן ללקוח.

מרפאת העמקים מעניקה את כל סוגי הטיפולים החל מרפואת חירום (עזרה ראשונה), יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות ועד טיפולים בנושא עולם היופי כמו זריקות בוטוקס וחומצה היאלורונית, מטפלים בנושא קמטי הבעה, שפתיים, עפעפיים ועוד.

לדף הפייסבוק של מרפאת העמקים >>

לקבלת ייעוץ חינם מהמקצוענים של מרפאת העמקים השאירו פרטים:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות