fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבריאות שלכם במרכז אחד

המרכז לרפואה יועצת בעפולה מרכז בתוכו 3,000 מ"ר של שירותי רפואה מתקדמים בתחומים רבים תחת פיקוחם של מנהל המרכז ד"ר דרור אשכנזי וצוות מומחים .
המרכז לרפואה יועצת. צילום: דוברות
המרכז לרפואה יועצת. צילום: דוברות

לפני מספר חודשים התבשרו מבוטחי כללית בעפולה על פתיחת המרכז החדשני לרפואה יועצת. המרכז החדש והמתקדם, ממוקם במתחם הרכבת, ברחוב שדרות יצחק רבין 20, ומשתרע על פני שטח גדול של כ-3,000 מ"ר!

המרכז נבנה תוך הקפדה על נוחות ופרטיות המטופלים בה ומתוך ראיית הצורך של כלל המבוטחים, שזקוקים לרפואה מתקדמת ומקצועית של טובי המומחים בכללית.

ד"ר דרור אשכנזי, מומחה ברפואת אף אוזן גרון, מנהל את המרכז במומחיות ויעילות רבה, כאשר לצידו עומד צוות מומחים גדול, שחולקים את זמנם בין המרכז הרפואי העמק למרכז לרפואה יועצת.

כשרופאים מבית החולים עובדים גם בקהילה נוצר רצף טיפולי שבו הרופא שראה אותך במרפאה בקהילה יראה אותך אחר כך גם בבית החולים, כך שזה בהחלט משפר את השירות.המעטפת המקצועית לא החלה את דרכה היום, המרכז לרפואה יועצת שכן עד לתקופה האחרונה במרפאת עומר הוותיקה, שכעת העתיקה את מקומה למקום החדש והמזמין.

דוקטור דרור אשכנזי מנהל המרכז לרפואה יועצת בעפולה. צילום: אלבום פרטי
דוקטור דרור אשכנזי מנהל המרכז לרפואה יועצת בעפולה. צילום: אלבום פרטי

אילו שירותים ניתן לקבל במרכז החדש?

כל מה שאתם זקוקים לו! הצוות הרחב מעניק שירותי רפואה בתחומים הבאים: אורתופדיה, כירורגיה וכירורגית כלי דם, עור, גסטרואנטרולוגיה, אף אוזן גרון, נוירולוגיה, עיניים, מחלות זיהומיות, מחלות ריאה, קרדיולוגיה, גריאטריה, אנדוקרינולוגיה וסוכרת, אנדוקרינולוגיה וסוכרת ילדים, נפרולוגיה, כירורגית שד, מכון שמיעה, מכון רנטגן, בריאות האישה, תזונה ודיאטה ובית מרקחת בזמינות גבוהה.

לכללית מודל ייחודי של מרכז בריאות האישה, ומטרתו לתת מענה כולל בכל תחומי הרפואה המגוונים המתמקדים באישה על ידי צוות רב מקצועי המורכב מרופאים ואחיות מומחים ומנוסים, והכל תחת קורת גג אחת.

במרכז בריאות האישה ניתן לקבל שירותים רפואיים בתחומים הבאים: סקירת מערכות, שקיפות עורפית  אולטרסאונד על ידי שלושה רופאים סוקרים, בדיקות פוריות על ידי מומחה לפוריות, בדיקות צוואר הרחם על ידי שלושה רופאים מומחים בתחום, מעקב הריון בסיכון, מרכז מחוזי לטיפולי אנדומטריוזיס, מרפאת גיל מעבר ומרפאת סוכרת בהריון.

"אצלנו המטופלים בידיים טובות ומקצועיות"

לדברי ד"ר אשכנזי, מנהל המרכז, "במרכז לרפואה יועצת ניתן לקבל שירות רפואי מצוות רפואי מיומן שכולל רופאים מומחים ואחיות עם ניסיון ובמרכז יש את הטכנולוגיה המתקדמת לטובת המטופלים. "

כל העת אנחנו מרחבים את השירות ופותחים שירותים חדשים כמו מרפאת אורולוגיה למבוגרים, מרפאת המטולוגיה ומרפאת אי ספיקת כליות כרונית. אנחנו קשובים לצרכים המשתנים של האוכלוסייה ההולכת ומתרחבת בעפולה והסביבה, מתאימים את השירות הרפואי והמקצועי על מנת לתת את השירות הטוב ביותר למטופלינו. אצלנו המטופלים בידיים טובות ומקצועיות." הוסיף ד"ר אשכנזי.

המרכז לרפואה יועצת בעפולה. צילום: דוברות
המרכז לרפואה יועצת בעפולה. צילום: דוברות

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפללחצו כאן!

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות