fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בפעם השביעית ברציפות: פרס המרפאה המצטיינת למרכז לרפואה יועצת בנצרת

המרכז השייך לקופת החולים הכללית ובניהולו ד"ר יוסף עאוני, זכתה בפעם השביעית בפרס בין היתר בעקבות הישגיה בתחום האיכות הרפואית
פרס הצטיינות למרכז לרפואה יועצת בנצרת. צילום: כללית מחוז צפון
פרס הצטיינות למרכז לרפואה יועצת בנצרת. צילום: כללית מחוז צפון

בצל הקורונה ותחת שמירה על כללי התו הסגול, הוענק פרס הצטיינות על ידי מנהל המחוז ד"ר מרדכי דיין, למרכז לרפואה יועצת, מגדלי נצרת, של כללית בניהולו של ד"ר יוסף עאוני. בטכס השתתפו גם המנהל הרפואי ד"ר טנוס כורזום, חברי הנהלה נוספים ומנהלת נצרת.
פרס ההצטיינות ניתן למרכז לרפואה יועצת לאחר שקלול הישגים מובילים באיכות רפואית, ניהול המשאב האנושי, רמת השירות הגבוהה, עמידה ביעדים וראיית טובת המטופלים.
במרכז ניתן לקבל שירותים רפואיים בתחומים הבאים: מרכז בריאות האישה, אונקולוגיה, תת התמחויות ילדים, רפואה פנימית ואבחון פנימי מהיר, מכון קרדיולוגיה, אגף חושים אגף טראומה, נוירולוגיה, אגף כירורגיה וחדרי ניתוח, מכון רנטגן ואולטרסאונד, מעבדה ובית מרקחת, כמו כן מכוני פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק מהמתקדמים בארץ.

"אנחנו נמשיך לשפר ולהשתפר בכל תחום"

"המטופלים שלנו מקבלים כאן את הטיפול הרפואי הטוב ביותר על ידי המומחים המובילים בתחומם. אני מודה לעובדים על המסירות למטופלים, על המקצועיות, על הגישה השירותית והאנושית ועל עבודת הצוות שהביאה אותם להיות מצטיינים," אמר ד"ר יוסף עאוני, מנהל המרכז.

אנחנו נמשיך לשפר ולהשתפר בכל תחום על מנת שנוכל כדי לספק את הצרכים הרפואיים של תושבי הצפון באופן המיטבי ביותר" סיכם ד"ר עאוני בהתרגשות.

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות