fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוגר מגמת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל: "דיפלומת ההנדסאי הייתה הפתיחה לתואר הראשון והשני"

מעוז לוי מעפולה זוכר עד היום, שש שנים מאז שסיים את לימודי הנדסת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, את תחושת השייכות, את אווירת המשפחתיות, הליווי והתמיכה האישית של צוות המגמה. עם תום לימודיו במכללה טיפס מעוז בתפקידי ניהול ובמקביל סיים תואר ראשון בכלכלה ותואר שני בייעוץ ארגוני. "בלימודי התואר הראשון הכירו לי בלימודי ההנדסה וזה סייע מאוד."
מעוז לוי, המגמה פתחה שער לקידום תפקידים ניהוליים | צילום: דוברות המכללה

שמה של מגמת תעשייה וניהול במכללה הטכנולוגית נוף הגליל יצא למרחוק. ההישגים וההצטיינות במכללה הינם מעל לממוצע. מעוז לוי, בוגר המגמה,  גאה במכללה שפתחה לו את השער להרחבת ההשכלה ולשלל תארים אקדמאים.

"לפני שש שנים הייתי פועל ייצור עם שאיפות ואופק, החלטתי לשלב את הקריירה עם התפתחות אישית ובחרתי ללמוד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. ההחלטה ללמוד דווקא במכללה ולא במקום אחר התקבלה אצלי לא רק בגלל הקרבה הגאוגרפית אלא בעיקר לאחר פגישת הייעוץ הראשונה, שם נפל הפור וקיבלתי את ההחלטה. אומר מעוז ומוסיף כי היחס האישי, הלבבי והחם התכתב היטב עם התכנים הלימודיים ואיכות המרצים.

לא התאכזבתי, למדתי במסלול ערב, מסלול האנשים העובדים, אומר מעוז ומוסיף, התגבשה במכללה חבורה רצינית ונעימה של סטודנטים, זכיתי לליווי ותמיכה אישית ותוך כדי הלימודים התקדמתי לתפקיד ניהולי בחברה בה עבדתי עד לפני חודשיים, 'חוגלה קימברלי'. התמיכה והמעטפת ליוו אותי בכל מהלך הלימודים, מצאתי במכללה מרצים שאכפת להם."

עם תום לימודיו התקדם מעוז בתפקידיו הניהוליים, סיים תואר ראשון בכלכלה, "בזכות לימודי תעשייה וניהול הרווחתי הקלות בסדר גודל של סמסטר שלם," אומר מעוז בחיוך.

מעוז המשיך בלימודיו ובימים אלה סיים לימודי תואר שני בייעוץ ארגוני.

"לפני כחודשיים כאמור, סיימתי את עבודתי בחברת 'חוגלה קימברלי' וכעת אני עובד בתפקיד ניהולי בכיר בחברת תרופות 'דקסל פארמה'. אין ספק שהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל הייתה חלק מתהליך ההנעה בהתקדמותי," אומר מעוז.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות