fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רז ואתי גרינשפון חזרו מחופשה מהסרטים באיסלנד המדהימה

גלית ואלכס פסחוב חגגו ברומניה * מיכאל ואנה גורביץ חגגו במיקונוס * שלומי ומרינה שטיינברג הסתפקו בארץ * ומה חגג משה גרוסמן?
אתי ורז חורשים את איסלנד (צילום באדיבות המצולמים)
אתי ורז חורשים את איסלנד (צילום באדיבות המצולמים)

*רז גרינשפון, נהג באגד עפולה ואישתו אתי, מזכירה בבית הספר מנחם בגין, חזרו לארץ לאחר חופשה בלתי נשכחת הנופים המדהימים של איסלנד. הייתה חופשה מהסרטים.

*משה גרוסמן חגג יום הולדת מספר 6 לעמותת נעלה שבראשה הוא עומד. הזמן ממש טס כשעושים מעשי חסד…

*שלומי ומרינה שטיינברג מנוף הגליל חגגו יום נישואים מספר 8. שלומי דאג לפנק את אהובתו כיד המלך. מזל טוב.

*גלית פסחוב מנוף הגליל חגגה יום הולדת בבוקרשט, רומניה. הבעל אלכס דאג לפינוקים שווים במיוחד.

על שפת הכנרת…

*גדעון לב-ארי, הצלם המקצועי והמקסים של חדשות 13, הגיע לכפר הנופש עין גב, לצילום כתבה לראש השנה על חופשה בארץ בחגי תשרי וראיין את חיים סתתיהו, מנכ"ל כפר הנופש עין גב, שאמר כי יש הציפייה לחגי תשרי טובים וכי ספטמבר הינו חודש נעים מאד לחופשה על שפת הכינרת.

.*כפר הנופש עין-גב, השוכן על שפת הכנרת, פתח הקיץ 59 וילות חדשות בעיצוב חדשני, מאובזרות ונוחות לבילוי משפחתי, בהשקעה של 40 מיליון שקלים, בסיוע מענק של משרד התיירות.

*מיכאל גורביץ ואנה, הזוג הכי נוצץ בנוף הגליל, בילו חופשה של הביוקר באי היווני המדהים מיקונוס. יאסו.

גדעון לב-ארי צלם חדשות 13 מצלם את חיים סתתיהו מנכל כפר הנופש עין גב לכתבה על חופשה בארץ בחגי תשרי (צילום באדיבות המצולם)
גדעון לב-ארי צלם חדשות 13 מצלם את חיים סתתיהו מנכל כפר הנופש עין גב לכתבה על חופשה בארץ בחגי תשרי (צילום באדיבות המצולם)
לרכילויות נוספות בידיעות הגליל לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות