fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רונית לוי "הביביסטית" יוצאת האח הגדול מדברת על הכל

רונית לוי בראיון בלעדי 'לידיעון עפולה והגליל', מספרת על החוויה שהייתה לה בבית האח הגדול, על המריבה הגדולה עם לינור ומגלה לנו משהו קטן על ראש הממשלה
רונית לוי | צילום: באדיבות ליאת לוי
רונית לוי | צילום: באדיבות ליאת לוי

רונית לוי, הידועה בשמה "רונית הביביסטית", תושבת עפולה, דיירת "האח הגדול" שיצאה מהבית לאחר חודש וחצי, מספרת בראיון בלעדי: "לאחר שבוע וחצי של ראיונות רק עכשיו אני מתחילה לחזור לשגרה, אני אדם מוכר עוד הרבה קודם"

איך היה לחזור הביתה, לתושבי עפולה שחיכו לך?

"חבל על הזמן, התגעגעתי, גיליתי שיש בחירות ואמרתי לעצמי 'מזל שיצאתי החוצה'. בכלל לילדים שלי, לנכדים שלי, לבית שלי, לחיים שלי, זה הדבר שעשה אותי מאושרת.

בשבוע האחרון שלי בבית האח הגדול, נכנסתי פעמיים לאח ואמרתי לו שמאד קשה לי ואני רוצה ללכת הביתה, היו קטעים שאיבדתי את זה כבר, הייתי עצבנית מאוד, כל החרמות והסכסוכים, מצאתי את עצמי מדרדרת לזה. אני בן אדם שאומר הכל בפנים וזהו בזה זה נגמר. הייתי מוצאת את עצמי מתעצבנת על דברים שבחיים אני מדפדפת ועוברת הלאה.

את סגורה שם 24 שעות ואין לך מה לעשות, בחוץ את יכולה ללכת לילדים שלך, חוזרת הביתה, מתעסקת בעבודה שלך, אקטואליה ושם אין כלום.

וחשוב לי מאוד לציין שהטלוויזיה משמינה (רונית מגחכת וממשיכה) אני לא כזאת שמנה, אנשים רואים אותי ברחוב ואומרים לי "ואוו רזית", ואני עונה "לא רזיתי, ככה זה בטלוויזיה". נגיד זהבה בן היא מקל, היא רזה רזה ובכלל אין לה קמטים, גם רמי ורד יצא עם בטן ואין לו בכלל בטן, לא יודעת מה הולך שם."

מה עם לינור, מה היה שם? התחברתם בהתחלה והיה פיצוץ גדול, את תישארי איתה בקשר?

 "נראה לך? מה פתאום! כשאת מגיעה לשם את ממש בהלם קרב, מי שלא מוכר לציבור או מהתעשייה, לא מבין את כל המהלכים שקורים שם, יש שם אנשים שכן מוכרים והם באו מוכנים.

לינור בהתחלה באה אליי ואמרה לי שהיא מנודה והצעירים לא מקבלים אותה ולא מתייחסים אליה, אני לקחתי אותה כבת שלי תחת חסותי, אתם ראיתם את התעודת זהות שלה כשהיא נכנסה לבית ואני לא ראיתי. מאוד ריחמתי עליה והתנהגתי אליה כבת, גם על הבת שלי אני גוהרת אם צריך ומצד שני, ידעתי להעמיד אותה במקום. בשלב מסוים לינור התחברה לרמי ורד, זה היה בסדר מבחינתי. ובאחד הימים רמי שאל אותי "מי הכי יפה בבית?"

קארין היא יפהפייה אמיתית, הטלוויזיה עושה רע לאנשים וממש מעוותת. אז עניתי לרמי שהכי יפה כאן זאת קארין, לא אמרתי איזה משהו נורא. ברגע שאמרתי שהיא הכי יפה בבית, זה חירפן את לינור, היא עשתה לי פרצופים, היא כעסה.

ואז הייתי בסוויטה עם לינור והיא אמרה לי "אני מבקשת ממך, אם אין לך משהו טוב להגיד לי אל תגידי". שאלתי אותה "מה עשיתי לך?" היא ענתה לי שזה בגלל שאמרתי שקארין יותר יפה ממנה…

מאותה השנייה, היא עשתה עלי איקס אחד גדול, זה היה סיוט, כאילו אמרתי לה משהו כל כך נורא, כאילו מה עשיתי לה ואז היתה המשימה עם התמונות המשפחתיות ששם היא שיחקה אותה. זה הכעיס אותי, לא אהבתי את ההתנהגות שלה.

גם כל הקטע עם רמי, אמרתי לה שזה לא נראה טוב. אחרי שיצאתי מבית האח הגדול ראיתי דברים הרבה יותר גרועים מאשר שהייתי בתוך בית האח. אמרתי לה שאם היא הייתה הבת שלי, הייתי נכנסת לבית האח הגדול ושוברת את הדלתות רק בשביל להוציא אותה משם, לינור כל הזמן אמרה לי שהקשר שלהם זה כמו אבא ובת, לא חשבתי שזה ברמה הזאת.

לא יכולה להיות חברה של מישהי שמשחקת אותה מסכנה, לפעמים מלכלכת וצבועה. אני לא אוהבת את זה. אני ידעתי להגיד את האמת בפרצוף לכולם!"

רונית לוי "הביביסטית" מעפולה | צילום: מהאתר של רשת 13, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים. ובאדיבות המצולמת
רונית לוי "הביביסטית" מעפולה | צילום: מהאתר של רשת 13, לפי סעיף 27 א' לזכויות יוצרים. ובאדיבות המצולמת

איך הסתדרת עם הקטע של הסיגריות?

"אני מעשנת ולא עושה חשבון לאף אחד, לא צריך שהצעירים ילמדו מאיתנו, עדיף שלא יעשנו. לא תמיד הביאו לי את כמות הסיגריות שאני מעשנת, אני מעשנת שתי קופסאות סיגריות ביום.

כשלא היה תקציב אז הביאו לי 5 קופסאות, עישנתי חצאי סיגריות ועוד אנשים ספרו לי את הסיגריות שלי. הייתי מעשנת חצי סיגריה ואז עוד חצי, זה היה מאד קשה.

יש שם מלא אינטריגות, אם אין לך רצון להתברג בתעשייה ולמנף את האח הגדול להצלחה, אז אין מה לעשות שם. וגם זאת תוכנית לרווקים, לא לאנשים שיש להם ילדים, זה מאוד קשה, הגעגוע, החוסר ידיעה, יש שם לחץ נוראי. זה כמו סיר לחץ שחבל לך על הזמן, האח הגדול מחמם אותך.

קבלי סקופ, למשל לפני הריב עם לינור בסוויטה, האח הגדול הראה לנו כל מיני קטעים שמדברים עלינו. את זה אנשים לא יודעים כי ההפקה עורכת הכל, לא מראה, כל הזמן יוצרים שם סכסוכים"

האח הגדול יוצר את הסכסוכים?

"כן ברור, כי הוא מראה לך קטעים, כשהיינו בסוויטה הוא הראה לנו קטעים ומשם התחיל הריב עם לינור וזה דברים שאת כצופה לא רואה או יודעת. נגיד כל הקטע של התקציב הבסיסי, יש שם אנשים שהם צמחוניים וכל תקציב את צריכה להביא לכל אחד משהו, זה קצת קשה ואז מתחיל כל הבלגן, השעמום שם מחרפן, כל יום שם זה כמו שבוע"

מי לדעתך לוקח את העונה?

"אני אשמח שג'וזי או זהבה. גם את יהודה אני אוהבת ואשמח שאחד משלושתם."

למה זהבה? בגלל הסיפור חיים שלה או כי באמת מגיע לה?

"גם וגם, היא בחורה מקסימה, מאד הסתדרתי איתה ואהבתי אותה, הייתה לנו חברות מופלאה, הבטחנו לשמור על קשר אחרי התוכנית. היא מאד רגישה, כל מתמודד שעוזב היא באמת בוכה, היא טובת לב, אוהבת לעזור, היא לא אוהבת לריב וגם אם היא נפגעת היא לא אוהבת לעשות מזה סיפור וגם הסיפור חיים שלה, מגיע לה זה משתלב זה בתוך זה."

נו, תגלי לנו…ראש הממשלה בינימין נתניהו התקשר אליך כשיצאת?

"דיברתי בבית האח הגדול המון על ראש הממשלה, על הליכוד ועל מסע הבחירות. הדיירים בבית היו אומרים לי כל הזמן "ביבי" או "ליכוד", לעגו קצת… ההפקה לא הראתה את כל הפעמים שדיברתי על ביבי.

ראש הממשלה לא התקשר, אבל קיבלתי תמיכה מיאיר נתניהו, מהמשפחה ומהליכודניקים".

לסיום, עם מי תישארי בקשר כשהתוכנית תיגמר?

"בטוח עם זהבה בן, ג'וזי ויהודה! אלה האנשים שאני באמת מתכוונת להישאר איתם בקשר, יש עוד אנשים שאהבתי אבל אני לא יודעת אם אשאר איתם בקשר, כמו ליאור שהוא בחור מקסים."

 

 

 

לרכילויות נוספות בידיעון עפולה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות