fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשה חיים

מי ניצלו את הימים לפני הסגר כדי לחגוג באילת? * השמלה משפרעם שקטפה מחמאות בוונציה * מי פינק את משפחתו בעוגות איכותיות לשבת? *האם ראובן יוקלר בדרך חזרה לפוליטיקה? רכילות לימי הסגר.
אור דניאל מעפולה עשה חיים באילת לפני הסגר. צילום:עצמי
אור דניאל מעפולה עשה חיים באילת לפני הסגר. צילום:עצמי

* אבי אמויאל, מר ביטחון של עפולה והעמק בילה ונהנה עם כל השבט במלון דן באילת. גם מזג האוויר הלוהט והשרבי לא קלקל לחבורה מעפולה את מצב הרוח… אגב, גם בחופשה באילת לא ויתר אבי אמויאל על הקידוש המסורתי בליל שבת.

*בר סבח מעפולה בילה בשבוע שעבר בחום המתיש של אילת וכשראה פסנתר במרחב הציבורי, ישר התיישב והתחיל לנגן ולהוציא צלילים מופלאים. רק היה חסר שהעוברים והשבים ישימו לו טיפים בכובע…

*אמנם הסרט הישראלי "לילה בחיפה" לא זכה בפרס פסטיבל הסרטים הבינ"ל בוונציה, אבל השחקנית מריה זריק בת ה- 28 מכוכבות הסרט, זכתה למחמאות רבות בתקשורת האיטלקית  ובקרב קולגות שצעדו לצידה על השמלה המיוחדת  אותה לבשה בערב פתיחת הפסטיבל. את השמלה רכשה מריה מספר ימים לפני הנסיעה בקומפלקס האופנה  T&E בשפרעם  בהתייעצות אישית עם חברה הקרוב, זאיד זאיד  הבעלים של הקומפלקס.

*מרינה ומקסים סמולרינקו מעפולה, נראו מבלים עם הילדים והמשפחה בחורשת טל בגליל העליון. הילדים נהנו, גם המבוגרים.

יוקלר חוזר?

*איש העסקים העפולאי, ראובן יוקלר, מנכ"ל 'מתחם יוקלר', שומע באחרונה יותר ויותר קריאות להתחיל את המסע חזרה ללב הפוליטיקה המקומית בעפולה. יש מצב לקאמבק?

*סרן נעה כהן מבית שאן, סיימה את תפקידה הסודי ועברה לתפקיד הקרבי הבא בבקעת הירדן. המשפחה בבית שאן מתרגשת. 

*צרור ברכות לזמר הבית שאני, אשר בן שבו, לרגל חגיגת יום ההולדת. המון נחת ושמחה. היכונו לחגיגה על פי התו הסגול שהמשפחה עורכת לאשר.  

* רק שתדעו לכם, שאת הבורקס הכי טעים בעמק מגישים בבורקס השוק 1 בשוק הישן בעפולה. בעל המקום, יניב מורד, מציע שלל מאפים מדליקים וטעימים להחריד. מומלץ.

*הפדיקוריסטית הרפואית מעפולה, רחלי רן, מקצוענית ואיכותית ביותר נטלה פסק זמן מים העבודה ויצאה עם אהוב ליבה ליהנות בוויקנד מקסים. היה מוי כיף.

*כדורגלן העבר והסבא הטרי, עמוס אעידן, לא מוותר על שמירה על הכושר. המרגלים של המדור קלטו את עמוס עושה ג'וגינג בעוקף עפולה, עם בקבוק מים ביד ואש בעיניים, ממש כמו בימים היפים במכבי עפולה…   

*הצדיק העפולאי יוסי לוי מעמותת פת חנה, יכול לנשום כעת לרווחה, לאחר שעשה שמיניות באוויר כדי שכל נזקקי עפולה יעשו את החג כהלכתו, אבל הוא לא נח על זרי הדפנה והוא כבר עם הפנים קדימה לעבר חגי תשרי. יש מישהו שעוד לא תרם?

מזל כהן מעפולה תרמה את היצירות שלה בבית חולים העמק. צילום:עצמי
מזל כהן מעפולה תרמה את היצירות שלה בבית חולים העמק. צילום: עצמי

*האלוף העפולאי מהרמוניה בעיר, אבי מכמל, יחד עם לא מתעצל ומגיע ועל אופניו המעוצבים עם ציוד המשרדי לכל חלקי העיר. נשמה. 

*הסבא והסבתא המקסימים מעפולה, עליזה וציון מנחם, נהנים מכל רגע עם הנכדות התאומות שהגיחו לעולם. מזל טוב ונחת.

*הלב הפועם של ארגון 'משמעות' בעפולה, בנימין גולד, הוא הרוח החיה והטובה המפזרת באהבה ובמאור פנים טללים של חסד, שמחה ואושר בעיר עפולה ובשכונותיה. בנימין מעניק טוב לכלל התושבים בחור דבש. 

*סמסו ברכות ואיחולי מזל טוב לשירית ונדב חג'בי מעפולה, שחגגו, על פי כל הכללים, מסיבת בר מצווה מרגשת לבן הצדיק יהונתן שילה, נחת.  

*המיני סלב יגאל אעידן מעפולה, פתח את השבוע בישיבת צוות בקפה גרג בעפולה. יש לו סטייל, תודו…

*איילת אילוז מעפולה, הרוח החיה והמפעימה מיינות ביתן בעפולה, נפרדה מהלקוחות הרבים שפרגנו לה בלי הפסקה, לאחר שהסניף בעפולה נסגר. בהצלחה איילת.

*העפולאי מלא שמחת החיים וחוש ההומור, דוד אסרף, נהנה עד מאוד במשך שמונה ימי אירוח מרגשים אצל בתו הבכורה אסנת ומשפחתה המתגוררים באילת. דוד חזר נפעם ועם טעם של עוד. בריאות. 

*משה סרור מעפולה, אבא של הכדורסלנים אליה ובניה, דואג לפנק לקראת שבת המלכה בעוגות איכותיות מיוחדות. אב השנה. 

*האלוף מהטור דה עפולה עילית , שמעון מרציאנו, הוא רוכב בינלאומי בעל איכויות רכיבה לא שגרתיות. התותח לואי ארמסטרונג העפולאי. 

*מנכ"ל אולמי האושר בעפולה חיים טוניאן ורעייתו המדהימה יהודית בשיא ההתרגשות לקראת חגיגת הקולינריה והגורמה המיוחדת לרגל ראש השנה תבואו, יהיו שלל מטעמים שאין בשום מקום אחר.

*מנהלי מעצמת המתוקים 'חיים וטעים, גילת וחיים שנאבה, תמיד פותחים את ליבם באושר ומאור פנים למען הלקוחות במיוחד לרגל החג מארזי שי מפנקים. המדור מצדיע.  

מזל טוב מיקי

*האיש והבר האקטיבי, מיקי סלוק, חגג עם כל החברים הטובים יום הולדת 51 בביץ בר בנמל קיסריה. מזל טוב.

מיקי סלוק מהבר האקטיבי חגג יום הולדת 51. צילום: עצמי
מיקי סלוק מהבר האקטיבי חגג יום הולדת 51. צילום: עצמי

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות