fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עינת שרוף הגיעה לעשות שמח

החגיגה התקיימה לרגל כנס המחזור ה- 60 של 'הכפר הירוק', ששרוף היא אחת מבוגריו שנהנו מחופשה גדושת אירועים וחוויות
מימין דיתי גולדשטיין עינת שרוף וליזו לוינשטיין (צילום תקשורות)

*בכפר הנופש עין זיוון צהלה ושמחה, ברגע שהזמרת האהובה עינת שרוף, הגיעה להתארח, עם עוד 80 מחבריה בוגרי כפר הנוער החקלאי 'הכפר הירוק'. החגיגה התקיימה לרגל כנס המחזור ה- 60 של 'הכפר הירוק', ששרוף היא אחת מבוגריו שהתארחו בכפר הנופש עין זיוון, ונהנו מחופשה גדושת אירועים וחוויות.

*בין היתר הגיעו להרקיד ולעשות שמח- יהודה קיסר, ולהקת 'שליחי 'הבלוז', וכמובן עינת שרוף, שהרימה את כולם לשיר ולרקוד עד השעות הקטנות של הלילה. עוד התפנקו הבוגרים בארוחות ברביקיו, טיולי טרקטורונים ברמת הגולן, אירוע קבלת שבת, קטיף דובדבנים והרבה אוכל טוב. שרוף וחבריה נהנו עד מאוד וכבר מתכננים חופשה נוספת.

*המעושרת לאה שנירר החטובה והיפה, הגיעה לחגוג את הקיץ בחוף עין גב בכינרת והצטרפה לשייט וסקי עם סירת המרוץ של ליאור אליהו חברה הטוב, הבעלים של בי"ס לסקי בחוף עין גב, Wake up ski school והופתעה לגלות שאליהו פתח ממש השבוע חנות גלישה עם בגדי גלישה, ספורט, בגדי ים וחוף בנמל עין גב ופרגנה לו בברכה בסטורי.

אליהו ושנירר בכנרת (צילום באדיבות המצולמים)
אליהו ושנירר בכנרת (צילום באדיבות המצולמים)

*וליאור אליהו אומר: "לאה יפיפייה מבחוץ ומבפנים וחברה מדהימה, תמיד מביאה שמחה ואור ומפרגנת בגדול לכולם".

*קבלו את שלוש המלאכיות המקצועיות, עם הלב הענק, ליטל ארזי-רודולף המנהלת, עינת טייב העו"סית ויהודית הררי מרפאה בעיסוק, מצוות הבית הסיעודי "בשבילנו" של החברה לפיתוח הגליל ורשת 'עמל ומעבר', שלוש נשים שכולן לב ענק.

יש להן לב ענק (צילום תקשורות)
יש להן לב ענק (צילום תקשורות)

*יער חנתון אירח בשבוע שעבר צוותי הדרכה מכל רחבי הארץ, כולל מהערבה התיכונה, כהכנת מדריכים למחנות הקיץ. השנה יתקיימו מחנות הקיץ בשבוע הראשון של יולי, במתכונת חדשה לכל הגילאים בשבוע אחד מרוכז, כאשר לכל שכבה נבנתה פעילות וטיולים המתאימים להם והכל במחנה אחד גדול. מארגני המחנות אומרים כי זו הייתה הזדמנות נהדרת למפגש עם בני נוער ממקומות אחרים ולסיים את שנת ההדרכה בחוויה משמעותית.

*חוגגים את שבוע הספר עם כל המשפחה בנמל עין גב על שפת הכינרת, מפגש עם סופרים, משוררים ומאיירים, דוכני אומנות, הופעות חיות, בירה ואוזו, תפריט יווני ייחודי במפגש הדייגים, מסעדת הדגים, פוד טראקים ולסיום מופע מוזיקה יוונית, ביום חמישי, 23.6 החל מהשעה 17:00 בערב, הכניסה חופשית.

*מיה הלאל-מימון, מנהלת מרכז הזמנות של כפר הנופש עין גב, בילתה עם משפחתה בקטיף דובדבן ב'בוסתן' בראשית בעין זיוון.מיה המקסימה התפלאה משפע הפרי במטעים, קטפה וטעמה וממליצה בחום להצפין לרמת הגולן וליהנות מחוויית קטיף באווירה חקלאית והרבה מתוק בפה.

דובדבנים בגולן. הלאל מימון (צילום תקשורות)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות