fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה ביקש התלמיד שון יעקובוביץ מנוף הגליל לרגל יום הולדתו ה- 17?

בנה של מנהלת האגף לשילוב קהילתי בעירייה, סבטה יעקובוביץ, חגג וביקש משאלה אחת: שהקורונה תעבור ושיחזור לספסל הלימודים. אימא סבטה פינקה בגדול
מזל טוב. שון יעקובוביץ חוגג (צילום באדיבות משפחת יעקובוביץ)
מזל טוב. שון יעקובוביץ חוגג (צילום באדיבות משפחת יעקובוביץ)

*שון יעקובוביץ מנוף הגליל, בנה של מנהלת האגף לשילוב קהילתי בעירייה, סבטה יעקובוביץ, תלמיד כתה י"ב באורט אלון בעיר, חגג השבוע יום הולדת 17 וביקש משאלה אחת: שהקורונה תעבור וש… יחזור לספסל הלימודים. אימא סבטה פינקה עם תפריט עשיר של עוגות. מזל טוב ילד.

*רונית לוי מעפולה, רונית הביביבסטית בשבילכם, בוגרת 'האח הגדול', חגגה השבוע יום הולדת שנה לנכדתה היפה אבישג שמה, בתו של בנה הבכור בן לוי. רק ביבי לא הגיע להפתיע…

*וגם מישקה מיכאלי מנוף הגליל חגג השבוע. איש השרירים המקומי החליף קידומת וחגג יום הולדת 50. החברים הסתפקו בברכות, מישקה הבטיח לחגוג אחרי שהקורונה תיעלם מחיינו. מתי?

הג'חנון הכי הכי

*הג'חנון של דניאל צורדקר מהסופר לידר ממשיך להיות ההצגה הכי טובה בנוף הגליל מדי סוף שבוע. תשאלו את פנינה שבתאי שאכלה וליקקה את האצבעות… מוזמנים לנסות.

*סימסתם כבר מברוק ענק לנהוראי עמר מעפולה, לרגל הצטרפותו למשפחת משמר הגבול? זה הזמן לאחל לנהוראי הצלחה עצומה ובעיקר שישוב בשלום למשפחתו האוהבת.

*גל וסהר אלוש מעפולה, ההורים המאושרים של אריאל המקסימה, חגגו את היכנסו של בנם האהוב בבריתו של אברהם אבינו בבית הכנסת ע"ש אלי כהן. הסבא והסבתא אשר ויפה לא הפסיקו להתרגש. מזל טוב.

לרכילות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות