*שפית מאיה דרין והחברות הטובות מאיה רייך ונטע שושן ממשרד תקשורות, הגיעו עם עוד כמה מאות סלבס, אנשי תקשורת ופודיז, לטעום ולפרגן לעדי פרץ הבעלים של 'מטרלו', שהגיע השבוע ל'פופ-אפ', עם הקרואסונים והמאפים המטריפים והייחודיים שלו (כולל הקרואסון עם הבצק השחור… שכולם התעלפו עליו) במתחם שרונה.
*מזל טוב לאריה וזהבה אקרמן, מוותיקי נוף הגליל, שבשנים האחרונות החליפו כתובת ועברו למגדל העמק, לרגל נישואי הבן אסף.
*המון מזל טוב לאתי גרינשפון, מזכירה בבית הספר "מנחם בגין", שגדלה לה בעוד שנה. הבעל האוהב, רז, הרים יופי של הפקה לכבוד האירוע המרגש. רק בשמחות.

*משפחות רבות חגגו את שבוע הספר בנמל עין גב על שפת הכינרת ונהנו ממפגש עם סופרים, משוררים ומאיירים, דוכני אומנות והופעות חיות ב"גלריית אתנתא" בנמל.

*המבוגרים נהנו עם רדת החשכה מבירה, אוזו ותפריט יווני קייצי ב'מפגש הדייגים', פוד טראקים- פלאפל, המבורגר ומתוקים ולסיום נהנו ממופע מוזיקה יוונית של מוני והבוזוקי, בהפקת תיירות עין גב. יאסו!

- חיים סתתיהו גילי הלאל ורועי טינסקי צילום תקשורות
חגיגה בבנמל- חיים סתתיהו גילי הלאל ורועי טינסקי צילום תקשורות

*בנק דיסקונט למען הקהילה. עובדי הסניף המקומי, בניהולה של מיטל אריש, מרבים להתנדב בקהילה ולסייע בדרכים שונות. לאחרונה, יצאו עובדי הסניף לפעילות התנדבותית, יחד עם סגן מנהל הסניף, שחר צור, בנופארק בנוף הגליל ובין היתר חילקו עוגות לעובדי מכון העתקות בעלי צרכים מיוחדים. העוגות יש לציין אינן קנויות אלא מעשה ידיהם של העובדים.

*פקיד הבנק הוותיק, אמציה ספיר מספר: "זו מסורת של שנים של הסניף. מדובר בעוגות מעשה ידינו, זו לא הפעם הראשונה שאנו עושים זאת. זה עושה להם טוב, אבל גם לנו. זו המחויבות האישית שלנו למען הקהילה המקומית".

*אביב אסור ממושב ציפורי, לשעבר מנהל "המתחם" בנוף הגליל, התפנק עם האישה סמדי על ארוחת בשרים במסעדת גסנוב בקריון. לבריאות.

*ליזו לוינשטיין המקסימה, מנהלת קבוצות בתיירות עין זיוון, לא ויתרה בסוף השבוע על קטיף פירות יער ומסרה בשמחה שגם הדומדמניות המתוקות חמצמצות, הבשילו וכדאי לכם להגיע לטעום.

ליזו לוינשטיין (צילום תקשורות
ליזו לוינשטיין (צילום תקשורות