fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה השליך ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט את המספריים על  הרצפה?

רונן פלוט השליך מספריים בטקס עם השרה מירי רגב * מה מציגה נינה אספוב? * רכילות לשבת בבוקר
מלי אלגיוב, ליאורה אדרי ושירלי אלקובי בקורס פיתוח מנהלים
מלי אלגיוב, ליאורה אדרי ושירלי אלקובי בקורס פיתוח מנהלים

*למה השליך ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט את המספריים על  הרצפה, רגע לפני גזירת הסרט בטקס חנוכת שביל האופניים? ולמה התכופפה שרת התחבורה מירי רגב להרים את המספריים בחיוך שכולו אושר?

* מאחורי הסצנה המוזרה יש הסבר לא פחות מוזר. מסתבר שיש אמונה טפלה לפיה לא לוקחים מספריים או סכין מידיו של אדם בטקס משמח שמא הדבר עלול להביא למזל רע. רונן פלוט שלא ידע על הכלל הזה ניסה להעביר את המספריים לידיה של השרה רגב אבל היא נרתעה והסבירה שזה בלתי אפשרי אלא אם כן החפץ יושלך לרצפה ויורם ממנה כגורם שלישי. כך היה

*שר התיירות, אסף זמיר, הכניס קצת גלורי לביקורים המשמימים של רכבת שרי הממשלה בנוף הגליל. השר שכיהן בעבר כממלא מקום ראש עיריית ת"א הגיע בלבוש ספורטיבי ולא הפסיק לשבח את ראש העיר רונן פלוט, שידוע כפייבוריט של  סטף ורטהיימר, אבי חמו, איתן ורטהיימר, אביה של אשתו מאיה ורטהיימר, כוכבת האינסטוש העולה.

*אושרת מלכה ממנהל החינוך בעיריית מגדל העמק לא ויתרה על צילום למזכרת עם החברות שירלי אלקובי וליאורה אדרי, במסיבת הבריתה להלני אסתר. יפה לה, יפה להן.

*נינה אספוב מנוף הגליל היא אשת המסתורין הבלתי מעורערת. כל זה כי יש לה יופי מסתורי מיוחד…

יופי מסתורי. נינה אספוב (צילום עצמי)
יופי מסתורי. נינה אספוב (צילום עצמי)

*מנהל המתחם בנוף הגליל, אביב אסור, רותק גם השבוע למיטתו בשל כאבי גב עזים. המדור דורש שהאישה סמדי תפנק במסאז'….

*איציק טלוויזיה (אטיאס) מנוף הגליל הוא מתקין המסכים מספר 1 בצפון עם שרות איכותי ואמין, מילה של המדור.

תניא מקרוב פורשת

*הרבה מזל טובים ובשעה טובה ומוצלחת מגיעים למנהלת  הפרויקטים והאגף להגנת הסביבה בעיריית נוף הגליל, תניא מקרוב, שביום שלישי השבוע  סיימה את עבודתה בעירייה, בהסכמה וברגשי הערכה הדדיים, במעמד ראש העיר רונן פלוט וכל החברים.

*מי שלא מאמין היה צריך לראות את השולחן עמוס כל טוב שהכינה תניא לרגל הפרידה ואת המתנות שקיבלה ואגרות הברכה המושקעות להפליא. "תניא היא קונצנזוס", סיכמו בקומה השנייה,  "אי אפשר שלא לאהוב אותה". מה שנכון נכון.

*מזלית קליינרמן מנוף הגליל, התרגשה עד דמעות, כשהשתתפה בחגיגת בר המצווה של האחיין, יהלי נבות, שהפך אותה בפעם הראשונה לפני 13 שנים לדודה.

*עורכת הדין אתי רובין והעמיתה עו"ד מאיס זעורה, נצפו השבוע מחויכות מקיר לקיר בדרך לחתימת הסכם מנצח. המדור מצדיע.

עורכות הדין רובין וזעורה לאחר סגירת עסקה מוצלחת (צילום עצמי)
עורכות הדין רובין וזעורה לאחר סגירת עסקה מוצלחת (צילום עצמי)

*אגב, עו"ד רובין כבר לא שייכת למועצה הדתית בנוף הגליל, שם עבדה (בהתנדבות יש לציין) בשנים האחרונות…

*השרה לשילוב קהילתי או משהו דומה, שאיש לא מבין מה בדיוק התפקיד שלה, אורלי לוי, מבית שאן, התארחה בשלישי האחרון בעיר. לא נרשמה שום היסטריה…

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות